Tino på 1½ år - søger lidt råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. september 2010

quar20

Hej derude..

Nu har jeg prøvet at finde en masse nyt stimulerende legetøj til Tino - men syntes det er møg svært for enten er det for babyagtig - eller også er det hvor man skal stave en masse ord..

Så jeg spørger jer alle med børn hvad i har af legetøj som stimulerer jeres 1½årige barn.. ?

Tino går, løber og udtaler en masse fine ord og kan snart sige alle lyde som dyr siger.. =) Ja han går MEGET op i dyr..!! Og biler og traktor er jo bare et must for en knægt hvis far kommer fra landet. =).. Han er allerede begyndt at bruge hans trafiktæppe med biler osv..! Han holder dog ikke ALTID på parkeringspladserne =) ( AV når man træder på bilerne )

Nå men håber at høre fra jer - og evt. smide et billede op af jeres ynglingslegetøj til jeres skønne unger.. =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Mor til Frederic og Freya

quar20 skriver:

Hej derude..

Nu har jeg prøvet at finde en masse nyt stimulerende legetøj til Tino - men syntes det er møg svært for enten er det for babyagtig - eller også er det hvor man skal stave en masse ord..

Så jeg spørger jer alle med børn hvad i har af legetøj som stimulerer jeres 1½årige barn.. ?

Tino går, løber og udtaler en masse fine ord og kan snart sige alle lyde som dyr siger.. =) Ja han går MEGET op i dyr..!! Og biler og traktor er jo bare et must for en knægt hvis far kommer fra landet. =).. Han er allerede begyndt at bruge hans trafiktæppe med biler osv..! Han holder dog ikke ALTID på parkeringspladserne =) ( AV når man træder på bilerne )

Nå men håber at høre fra jer - og evt. smide et billede op af jeres ynglingslegetøj til jeres skønne unger.. =)

Uh kender det godt...

Frederic var da han var på samme alder vild med duplo og hans brio togbane. Han kunne og kan stadig bruge masser af tid med at samle togbanen - togene og køre på 'hans' bane. Og så alle hans scania lastbiler i stor udgave...

Bøger der kan udforskes og med mange forskellige ting på 1 side. 

Her er Frederic også miljø skadet og kan udpege bundkar og andre ting på lastbiler. Han kan de forskellige entrepenør maskiner (bulldoser - rendegraver mm)  de forskellige former for lastbiler (tankbil - tippetrailer mm) og en del bilmærker.

Anmeld

1. september 2010

anna-jonas

Jeg har en stor dreng på 14 år..............men jeg kan stadig huske hvad der vakte lykke af legetøj, da han var i den alder.

- Legekøkken.

- Legemad.

- Dukkevogn (som blev brugt som racerbil rundt i stuen, med bedstevennen i).

- Brio togbane.

- Bøger om traktorer, landbrugsmaskiner og entrepenørmaskiner.

- Musikinstrumenter.

Håber at du finder noget nyt og spændende til din dreng.

Mette

Anmeld

1. september 2010

quar20

arhh musikinstrumenter... =)

TAAAAAAAAAk det har vi ikke men vi har alt andet.. biler, lastbiler, brio togbane, legemad legekøkken ja bøger osv osv osv

Er der andre bud?

Anmeld

1. september 2010

Moar'en

Viktor er også 1½ år, og det "legetøj" han elsker allermest lige nu, er vores ting. Altså han går ud og finder gryder, skåle, skeer i køkkenet (og kan han finde eks en kartoffel os er det lykken.). Og ellers er det træ puslespil.

Anmeld

1. september 2010

quar20

Ja sådan er Tino også.. =) køkkenet er GULD værd for Tino.. =) og selvfølgelig vores tøjskab eller skoskab =) hehe.. og hans scooter..! For dælen man skal passe på ens tæer når han kommer racende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.