Snart 1 uge har jeg været mor til 2 + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

TbCp

Neeej... hvad søren... det er helt gået min næse forbi at du har født!!!

Stort tillykke med den lille mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

3xM

KaMa skriver:

Min datter, som kom først ud vejede 2454 gram og var 46 cm lang. Min søn vejede 2700 gram og var 50 cm lang.

I dag 22 dage efter har de begge taget på, så hun vejer 2950 gram og han vejer 3250 gram. Så dejligt.

De fik kun modermælk i 2 uger. Nu er de på MME. Jeg havde masser af mælk, men det var alt for bøvlet med amning, udpumpning, flaske hver 3. time til to børn og så er jeg jo helt alene om dem.. pyhh..

Det lettede at slippe modermælken, men det gnavede lidt i samvittigheden.

sikke nogle fine str de havde ...

men hold da op du har noget at se til når du er selv med sådan 2 str.-puhhhh, håber du har hjælp til lidt af hvert spec her i starten...

Anmeld

2. september 2010

3xM

TbCp skriver:

Neeej... hvad søren... det er helt gået min næse forbi at du har født!!!

Stort tillykke med den lille mand

ha ha ha

tak

Anmeld

2. september 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

han er født i uge 37+4

2300 og 49 cm...

hvad vaer tvillingerne ?

Tillykke.... var der en grund til han var så lille...?

Anmeld

2. september 2010

3xM

jbk skriver:

Tillykke.... var der en grund til han var så lille...?

Nej det tror jeg ikke der var, hans bror blev født i uge 39+1 og var 2700 gram. så tror bare jeg føder små børn

meeen 2200 er godtnok MEGET lille at have i armene...

Anmeld

2. september 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

Nej det tror jeg ikke der var, hans bror blev født i uge 39+1 og var 2700 gram. så tror bare jeg føder små børn

meeen 2200 er godtnok MEGET lille at have i armene...

Ja, hold da op nogle små bitte babyer du føder..mine de små er jo taget ved ks tre dage senere end din den nye her og de var meget større...dobbelt op...

Anmeld

2. september 2010

3xM

jbk skriver:

Ja, hold da op nogle små bitte babyer du føder..mine de små er jo taget ved ks tre dage senere end din den nye her og de var meget større...dobbelt op...

uhhh ja det gør jeg vist

Men Marcus der er 6 år snart er en stor basse idag og bestemt ikke den mindste i klassen-så satser på lillebror gør det efter og hvis det er muligt at bedømme efter tæer og hænder så blir han godt stor for de er vildt store ifht til hans krop fniiis...

Anmeld

2. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Han er da bare super cute.  Tillykke med ham

Anmeld

2. september 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

uhhh ja det gør jeg vist

Men Marcus der er 6 år snart er en stor basse idag og bestemt ikke den mindste i klassen-så satser på lillebror gør det efter og hvis det er muligt at bedømme efter tæer og hænder så blir han godt stor for de er vildt store ifht til hans krop fniiis...

Ja, de kommer som regel efter det,...Bertram på 7 år der vejede 4500g i uge 38+0er i dag 145cm og vejer 38kg... og 39 i sko...vildt sjovt så kæmpe han er, hvorimod Konrad er meget mindre...men sådan er det jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.