Fotograf billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2010

roenlund

Jeg skal til fotograf i morgen, men jeg er i tvivl om hvilke slags billeder jeg gerne vil have taget... Håber selvfølgelig at fotografen selv har nogle gode forslag men tænkte at det kunne være fedt med endnu en billedtråd

Så vis mig jeres flotte fotografbilleder af maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har et album på min profil som hedder Fotograf billeder Dem kan du bare kigge på

Anmeld

1. september 2010

roenlund

Rosa skriver:

Jeg har et album på min profil som hedder Fotograf billeder Dem kan du bare kigge på

Jeg sad lige og ledte efter hvor man kunne søge efter en profil da jeg kunne huske at du havde fået taget nogle rigtig fede billeder... Tror bare ikke jeg er helt så adræt som dig

Anmeld

1. september 2010

Moderator

roenlund skriver:

Jeg sad lige og ledte efter hvor man kunne søge efter en profil da jeg kunne huske at du havde fået taget nogle rigtig fede billeder... Tror bare ikke jeg er helt så adræt som dig

Altså, det ser så let ud, men efter HVERT billede trimlede jeg omkuld på gulvet... Jeg kunne lige akkurat holde poseringen de sekunder det tog at stille skarpt og knipse

Anmeld

1. september 2010

Moderator

roenlund skriver:

Altså, det ser så let ud, men efter HVERT billede trimlede jeg omkuld på gulvet... Jeg kunne lige akkurat holde poseringen de sekunder det tog at stille skarpt og knipse

Anmeld

1. september 2010

LRJ

roenlund skriver:

Jeg skal til fotograf i morgen, men jeg er i tvivl om hvilke slags billeder jeg gerne vil have taget... Håber selvfølgelig at fotografen selv har nogle gode forslag men tænkte at det kunne være fedt med endnu en billedtråd

Så vis mig jeres flotte fotografbilleder af maven

Har os ét album der er taget af fotograf hvis det er + har lavet en mave tråd med Dem fra april

Anmeld

1. september 2010

roenlund

Lone H. skriver:

Har os ét album der er taget af fotograf hvis det er + har lavet en mave tråd med Dem fra april

Jeg ville rigtig gerne se dine fotograf billeder men der er kode på albummet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.