Fik lige set billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. september 2010

lion

Jeg tror ikk at der er nogen Københavner der glemer at det regnede d. 14 2010.

Jeg vil sige at jeg peronligt ville ikke glemme det foreløbigt.

jeg alene hjemme hos min mor den dag med begge børn, Jacob var i Vordingborg til fest.

Jo jeg havde set og hørt at det regnede og jo det regnede hele dagen.

Jeg valgte att tage lidt før hjem fra min mor, da jeg ikk gad 2 overtrætte børn, det var ikk så slemt at komme hjem, selvom det regnede.

Næste dag kl. 11 ringede Jacob og sagde det tog lidt tid før han kom hje, da der var vand på motorvejen. Jeg fik set nyheder og så noget jeg ikk vil glemme, en oversvømmet motorvej, men det er ikk det jeg vil huske, det var at jeg så det højhus min mor bor i i baggrunden.

Jeg ringede til min mor og fandt ud af at regnede var kommet helt op til den altertive ind/udgang de har i huset og var jeg taget fra min mor 45 min senere kunne jeg har siddet fast med begge børn i den vandmasse. ( da vi ca 1 uge efter tog hjhem til mor igen, virkede elevatoren ikke, da den havde fået vand grundet regnetvejret, jeg tog den elevator den dag) Min  mor bor på 7 sal og hun kunne hører folk kalde på hjælp fra gaden. Der var en der ville ned til stationen, og han kom ikk langt før han havde vand til hofterne.

Ja fandt disse 2 billeder der viser det hele.

Broen i kan se er der hvor togene kører, jeg tog toget den aften.

Huset min mor bor i ligger ikk langt fra den bro, til venstre i billedet bag træerne.

Hvis i kigger godt efter kan i se min mors "hus" på billedet. Hvvis i kigger øverste i billedet og lidt til venstre fra gadelygterne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.