Måske gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2010

KarinaIda

Hej Tøser...

Vi kæmoer herhjemme med og blive gravide med nr 2, og ja har jo nærmest "leget smør hullet" hver dag de sidste 3 uger ca   Haha...
Men her inden for den sidste uges tid ca, har jeg simpelthen fået så meget øget tissetrang, så det er helt utroligt... Jeg render konstant nat og dag, og så har jeg hele tiden fornemmelsen af, at min blærer ikke bliver tømt ordentligt...

Tror I dette kunne være tegn på jeg er gravid??? Skal lige siges, at jeg har prøvet og teste(selvom jeg godt ved det er for tidligt), og den var bragende negativ

knus en frustreret og gravid-ønskende kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Ann.

Måske er det en graviditet - men det kan altså også være en blærebetændelse.

Anmeld

1. september 2010

KarinaIda

TrineLærke skriver:

Måske er det en graviditet - men det kan altså også være en blærebetændelse.

Ved godt det igså kan være en blærebetændelse... Men har kun haft blærebetændelse en gang i mit liv, og den var så SLEM, så det er helt ubeskriveligt, så jeg samligner bestemt ikke disse symptomer med en blærebetændelse....

Anmeld

1. september 2010

Ann.

KarinaIda skriver:

Ved godt det igså kan være en blærebetændelse... Men har kun haft blærebetændelse en gang i mit liv, og den var så SLEM, så det er helt ubeskriveligt, så jeg samligner bestemt ikke disse symptomer med en blærebetændelse....

Okay, men det er bare sådan jeg oplever det når jeg har blærebetændelse. 

Hvornår skal du teste?

Anmeld

1. september 2010

KarinaIda

TrineLærke skriver:

Okay, men det er bare sådan jeg oplever det når jeg har blærebetændelse. 

Hvornår skal du teste?

det skal jeg først den 15 sep, så der er jo et stykke tid endnu.. Og synes bare det er tidligt der er symptomer på graviditet, hvis det vel og mærke er det... Men kunn godt være jeg skulle overveje og gå til lægen og få taget en test for blærebetændelse, for det her er ikke til og holde ud!!! er så træt af og rende på toilet hvert 5 min hver dag

Anmeld

1. september 2010

Ann.

KarinaIda skriver:

det skal jeg først den 15 sep, så der er jo et stykke tid endnu.. Og synes bare det er tidligt der er symptomer på graviditet, hvis det vel og mærke er det... Men kunn godt være jeg skulle overveje og gå til lægen og få taget en test for blærebetændelse, for det her er ikke til og holde ud!!! er så træt af og rende på toilet hvert 5 min hver dag

Ja for så skulle du jo egentlig have ÆL nu?? - Kender ikke lige din cyklus?

Men du vil slet ikke have symptomer på en graviditet endnu, så synes klart du skal overveje at gå en tur til lægen og blive tjekket for blærebetændelse.

Anmeld

1. september 2010

KarinaIda

TrineLærke skriver:

Ja for så skulle du jo egentlig have ÆL nu?? - Kender ikke lige din cyklus?

Men du vil slet ikke have symptomer på en graviditet endnu, så synes klart du skal overveje at gå en tur til lægen og blive tjekket for blærebetændelse.

ja må jeg hellere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.