Moderkage placering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2010

MetteT

Jeg var til NF i mandags og fik at vide at min moderkage lå nede foran livmoderhalsen?? Altså foran udgangen, så hvis den ikke rykkede sig sku man vist ha kejsersnit..?

Nogle der har prøvet at den lå der tidligt i graviditeten og alligevel fik flyttet sig inden fødsel? Eller bare har erfaringer med det generelt??

Åh.. Jeg ville være så ked af at sku ha kejsersnit.. Det var bare så stort at opleve en vaginal fødsel med veer og hele pivtøjet sidste gang..

Så det ku jeg slet ikke forestille mig ikke at sku prøve igen..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Koen.

Gjorder min os, men den flyttede sig så jeg kunne føde vaginalt

Anmeld

1. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,også her,og min flyttede sig ikke.I mit tilfælde var det helt fint,for jeg skulle alligevel have ks,på eget ønske,men de sagde at det var en meget lille procentdel der ikke flyttede sig.

Det endte dog med akut ks da jeg begyndte at bløde og få veer 4½ uge før tiden,og jeg måtte jo ikke føde,så ud han kom

Anmeld

2. september 2010

Dansker I Holland

MetteT skriver:

Jeg var til NF i mandags og fik at vide at min moderkage lå nede foran livmoderhalsen?? Altså foran udgangen, så hvis den ikke rykkede sig sku man vist ha kejsersnit..?

Nogle der har prøvet at den lå der tidligt i graviditeten og alligevel fik flyttet sig inden fødsel? Eller bare har erfaringer med det generelt??

Åh.. Jeg ville være så ked af at sku ha kejsersnit.. Det var bare så stort at opleve en vaginal fødsel med veer og hele pivtøjet sidste gang..

Så det ku jeg slet ikke forestille mig ikke at sku prøve igen..

Knus Mette

Jeg havde osse moderkagen foran i denne graviditet så det varede længere tid før jeg kunne mærke baby sparke, men den har så flyttet sig nu

Knus Sussie 29+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.