Gymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2010

TbCp

Imorgen starter Liva og jeg til familiegymnastik

Er godt nok spændt på hvad hun synes om det.

Det var ellers ved at gå i ged... min kusine skulle afsted med sin søn idag og ringede og fortalte at der var helt fyldt op på deres hold og at folk nu skrev sig op til holdet imorgen... det er ellers meningen man skal komme samme dag og melde sig på.

køen var megalang så hun kunne ikke rigtig gøre noget

Var vildt ærgelig over det...

Men da de så skulle hjem spurgte hun lige om der var helt fyldt op dagen efter.... og sørme om der ikke var frie pladser, så hun skyndte sig at melde Liva og jeg til...

Skide godt du!!!!

Glæder mig rigtig meget til at skulle det samme med Liva hver torsdag.... håber bare hun ikke er alt for træt efter børnehaven, så hun bare er sur og tvær.

Går i til noget med jeres unger? Eller har i gjort?

For 1-1 1/2 år siden gik vi til musik.... det var et kæmpe hit. Men så stoppede læreren og den nye der kom var bare ikke noget værd så der stoppede vi ret hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Klumpe-dumpe

Det lyder rigtig hyggeligt, at I sådan skal starte på gymnastik :)

Jeg har kikket efter noget til Malucca, først noget med skøjter på, men tiden passer bare ikke så godt (endnu) onsdag 17-19. Gymnastik er heller ikke for gode tider.... Men så tjekkede jeg dans, og det var helt perfekt, lørdag formiddag, men desværre er det først fra de er 2 år, så må lige ventet et ½ års tid.

Men jo jeg vil meget gerne gå til noget med den lille prut :)

Anmeld

1. september 2010

S-anne

Hej!

Jeg er lige kommet hjem fra familie-gymnastik, hvor jeg var afsted med Emil som er 14 mdr.

Jeg har selv gået til gymnastik som barn og synes derfor også at det er vigtigt Emil også kommer afsted.

'Træningen' (eller hvad kalder man det?) var god nok, men efter min mening var det alt for mange forældre-børn på holdet. Vi kunne ikke engang være omkring en faldskærm. Og til tider var der noget trangt i gynastiksalen...

Men det var sjovt for Emil at lege på tumle-banen. Han synes dog at det var svært at stå i kø og at man altså kun skulle kravle over forhindringen een gang og så lade en anden komme til

Jeg håber at du får en god omgang gymnastik i morgen.

Emil og Sanne 

Anmeld

1. september 2010

msax

Vi går til babysvømning med Mille hver lørdag fra 9.30-10, det er et kæmpe hit. Lige for tiden er det Brian der er i vandet med hende, det plejer ellers at være mig og jeg kan mærke jeg er skide misundelig når Malte og jeg sidder og kigger på.

Idag har vi været til gymnastik for første gang, det var vildt hyggeligt. Men man der var mange børn, men Mille var helt vildt glad for at der skete så meget. Så det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været afsted.

Jeg kan huske fra da jeg var lille at jeg gik til gymnastik med min mor og lillebror. Jeg syntes det er rigtig dejlig måde at være sammen med sine børn på.

Så jeg håber Liva bliver ellevild med det...

Anmeld

1. september 2010

grinbidderen

Ja valdemar og jeg skal osse starte op på mor barn gymastik her i næste uge forhåbenlig.. sammen med min veninde og hendes søn de går osse i vuggestue sammen så det blir dejligt at komme lidt ud og prøve noget nyt håber bare valde gider at lave det..

Anmeld

1. september 2010

anna-jonas

Vi skal igen i år gå til gymnastik...............og det er et HIT!! Regner med at Anna skal starte til svømning næste år.

Knus mette

Anmeld

2. september 2010

TbCp

Rose <3 skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt, at I sådan skal starte på gymnastik

Jeg har kikket efter noget til Malucca, først noget med skøjter på, men tiden passer bare ikke så godt (endnu) onsdag 17-19. Gymnastik er heller ikke for gode tider.... Men så tjekkede jeg dans, og det var helt perfekt, lørdag formiddag, men desværre er det først fra de er 2 år, så må lige ventet et ½ års tid.

Men jo jeg vil meget gerne gå til noget med den lille prut

Da vi gik til musik var det hver anden lørdag formiddag, det synes jeg var perfekt!
Men det er desværre de færreste ting man kan gå til på det tidspunkt...

Hvor tidligt kan de starte på skøjter?

Anmeld

2. september 2010

TbCp

SanneDS skriver:

Hej!

Jeg er lige kommet hjem fra familie-gymnastik, hvor jeg var afsted med Emil som er 14 mdr.

Jeg har selv gået til gymnastik som barn og synes derfor også at det er vigtigt Emil også kommer afsted.

'Træningen' (eller hvad kalder man det?) var god nok, men efter min mening var det alt for mange forældre-børn på holdet. Vi kunne ikke engang være omkring en faldskærm. Og til tider var der noget trangt i gynastiksalen...

Men det var sjovt for Emil at lege på tumle-banen. Han synes dog at det var svært at stå i kø og at man altså kun skulle kravle over forhindringen een gang og så lade en anden komme til

Jeg håber at du får en god omgang gymnastik i morgen.

Emil og Sanne 

Jeg gik også med min mor da jeg var barn

Jeg tænker også lidt at jeg gerne vil give mit barn gode motionsvaner så tidligt som muligt, så håber jeg at hun fortsætter...

Anmeld

2. september 2010

TbCp

msax skriver:

Vi går til babysvømning med Mille hver lørdag fra 9.30-10, det er et kæmpe hit. Lige for tiden er det Brian der er i vandet med hende, det plejer ellers at være mig og jeg kan mærke jeg er skide misundelig når Malte og jeg sidder og kigger på.

Idag har vi været til gymnastik for første gang, det var vildt hyggeligt. Men man der var mange børn, men Mille var helt vildt glad for at der skete så meget. Så det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været afsted.

Jeg kan huske fra da jeg var lille at jeg gik til gymnastik med min mor og lillebror. Jeg syntes det er rigtig dejlig måde at være sammen med sine børn på.

Så jeg håber Liva bliver ellevild med det...

Jeg ville gerne gå noget mere i svømmehallen med Liva, vi får det bare ikke gjort... hun har været i svømmehallen 2 gange i sit liv!!! Måske babysvømning skulle overvejes hvis vi får flere børn...

Anmeld

2. september 2010

TbCp

grinbidderen skriver:

Ja valdemar og jeg skal osse starte op på mor barn gymastik her i næste uge forhåbenlig.. sammen med min veninde og hendes søn de går osse i vuggestue sammen så det blir dejligt at komme lidt ud og prøve noget nyt håber bare valde gider at lave det..

Vi ville også gerne være startet sammen med min kusine og hendes søn, men han er 1 år ældre end Liva og holdene er delt så de ikke kan gå sammen før til næste år, det er lidt en skam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.