Kage-piger! Hvor er i dygtige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2010

kristinards

Hej piger.

Nu har jeg været herinde noget tid, og er engang imellem faldet over en tråd med jeres fine kager.

I er så dygtige.

Jeg har slet ikk de evner, så vil høre om det er en hobbyting i har til glæde for familien, eller om nogen laver til andre?

Selvfølgelig med betaling.

Men det må jo ta evigheder at lave nogen af de kager i bikser sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Snefnug1984

Du må bare kaste dig ud i at lave en kage. Øvelse gør virkelig mester, når det handler om at lave flotte kager. Når man sidder og ser de kager man lavede første gang, tænker man bare "shit har jeg lavet dét der?".. hahaha... Og dengang var man jo meget stolt af den første kage. Så kast dig ud i det. Vi er jo alle startet et sted..

For mig er det en hobby, hvor jeg laver kager til fødselsdage og andre fester i familien osv.

Anmeld

2. september 2010

kristinards

JordbærBlomst skriver:

Du må bare kaste dig ud i at lave en kage. Øvelse gør virkelig mester, når det handler om at lave flotte kager. Når man sidder og ser de kager man lavede første gang, tænker man bare "shit har jeg lavet dét der?".. hahaha... Og dengang var man jo meget stolt af den første kage. Så kast dig ud i det. Vi er jo alle startet et sted..

For mig er det en hobby, hvor jeg laver kager til fødselsdage og andre fester i familien osv.

Puhh.

Det er jeg ikk sikker på jeg har modet til  

Men godt ser det ud.

Og en praktisk hobby at ha sig  

Anmeld

9. november 2010

LilyMarleen

kristinards skriver:

Puhh.

Det er jeg ikk sikker på jeg har modet til  

Men godt ser det ud.

Og en praktisk hobby at ha sig  

Hej Kristina..

Nu ved jeg tilfældigvis at du er ret kreativ anlagt, så jeg er ret sikker på at du sagtens kan lave en masse smukke kager!

Forresten tillykke med lillepigen- Hvor ser hun sød ud.

Knus Marlene AOF!

Anmeld

15. november 2010

kristinards

LilyMarleen skriver:

Hej Kristina..

Nu ved jeg tilfældigvis at du er ret kreativ anlagt, så jeg er ret sikker på at du sagtens kan lave en masse smukke kager!

Forresten tillykke med lillepigen- Hvor ser hun sød ud.

Knus Marlene AOF!

Hej Marlene!

Er du os her  

Jamen mange tak, og tillykke med din dreng da!

Han ser da os dejlig ud.

Det er da kun et par måneder mellem vi har født hva?

Så kan jeg spørge dig til råds  

Har du det ellers godt?

Det har du vel med sån en lille ny spirrevip...  

Men alt andet kører os?

Knus.

Anmeld

15. november 2010

LilyMarleen

kristinards skriver:

Hej Marlene!

Er du os her  

Jamen mange tak, og tillykke med din dreng da!

Han ser da os dejlig ud.

Det er da kun et par måneder mellem vi har født hva?

Så kan jeg spørge dig til råds  

Har du det ellers godt?

Det har du vel med sån en lille ny spirrevip...  

Men alt andet kører os?

Knus.

Jaja, jeg er her,der og alle vide vejen :-) Ja jeg har det godt, stille og roligt, eller det vil sige at Alexander har haft ondt i maven de sidste par dage, så det var lige det med at tyde hans signaler og at det rent faktisk var det der var i vejen. Han døjer med luft i maven. Så vi laver gymnahop i stor stil herhjemme lige i øjeblikket, og får bøvset RIGGGGTIG godt af. Men ja, du spørger bare. Selvom jeg ikke er ekspert på babyer. Vi prøver at indhente en masse viden om alt muligt og umuligt hele tiden, og man bliver jo klogere og klogere som tiden den går. Eller man bliver vel bare lidt mere erfaren. ?? Jeg ved det ikk. Du kender det vel.. Men ellers går det godt her, vi har lige haft barnedåb. Og det var simpelthen så skønt, vi havde en helt fantastisk dejlig dag.

Men hvis du vil kan vi pakke vores babyer og drikke en kop kaffe en dag, hvis du skulle få lyst. Jeg går ikke i nogen mødre gruppe, og det kunne da nok være hyggeligt nok at snakke en masse baby med en..

Knus

Anmeld

19. november 2010

kristinards

LilyMarleen skriver:

Jaja, jeg er her,der og alle vide vejen :-) Ja jeg har det godt, stille og roligt, eller det vil sige at Alexander har haft ondt i maven de sidste par dage, så det var lige det med at tyde hans signaler og at det rent faktisk var det der var i vejen. Han døjer med luft i maven. Så vi laver gymnahop i stor stil herhjemme lige i øjeblikket, og får bøvset RIGGGGTIG godt af. Men ja, du spørger bare. Selvom jeg ikke er ekspert på babyer. Vi prøver at indhente en masse viden om alt muligt og umuligt hele tiden, og man bliver jo klogere og klogere som tiden den går. Eller man bliver vel bare lidt mere erfaren. ?? Jeg ved det ikk. Du kender det vel.. Men ellers går det godt her, vi har lige haft barnedåb. Og det var simpelthen så skønt, vi havde en helt fantastisk dejlig dag.

Men hvis du vil kan vi pakke vores babyer og drikke en kop kaffe en dag, hvis du skulle få lyst. Jeg går ikke i nogen mødre gruppe, og det kunne da nok være hyggeligt nok at snakke en masse baby med en..

Knus

Årh det lyder rigtig dejligt.

Tillykke med ham.

Vi holder navngivning i næste weekend så vi er lidt spændte på hvordan det kommer til at gå.

Hvordan kan det være du ikk er i mødregruppe?

Jeg vil rigtig gerne i en og tror min sundhedsplejerske er ved at få lavet en nu...

Men jeg vil da os gerne mødes med dig  

Vil jo gerne se din søde dreng  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.