Istedet for slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Mellepige

Hvad spiser i istedet for slik og søde sager? Kom også gerne med bud på junk food - syns bestemt ikke selv at en hjemme lavet pizza smager lige så godt som når man køber dem  Selvom det bestemt ikke er en undskyldning for at spise det .............................

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mama10

frugt i stedet for slik
Og friskpresset juise i stedet for sodavand.
hjemmelavet is pinde med frugt i stedet for fødeis
Bare lige dem jeg kan komme i tanke om..

Anmeld

1. september 2010

Mellepige

mama10 skriver:

frugt i stedet for slik
Og friskpresset juise i stedet for sodavand.
hjemmelavet is pinde med frugt i stedet for fødeis
Bare lige dem jeg kan komme i tanke om..

Jeg kan rigtig godt lide frugt  Det er bare ikke lige så nemt at gå ned og købe lidt frugt, kl otte om aften - som en slik pose.. MEN det er jo bare dårlige undskuldninger fra min side.

Tror jeg vil lave mig en annanas smoothis :-)

Kram

Anmeld

1. september 2010

bette

guacamole dip med gullerod i stænger og agurk. 

hav evt altid lidt melon i køleskabet.. det tager den søde tand synes jeg.

Anmeld

1. september 2010

mullesmith2

Nødder, selvfølgelig uden salt. eller bare hasselnødder og mandler og måske mørk chokolade 70% eller derover det behøver man ikke spise meget af før man føler man har fået nok  eller også kan hjemmepoppede popcorn i en gryde være gode for så ved man selv hvor meget fedtstof of salt man har kommet i og popcorn er jo fuldcorn så det er også sundt, med måde selvfølgelig. Ellers en kop varm chokolade kan også være godt hvis man trænger til lidt sødt, og man kan jo købe det uden sukker.

Anmeld

1. september 2010

mama10

Jeg lavet en gang en meget nem dessert med frugt i dybet chokolade. Skær frugt i stykker og dyb det godt i noget flydende chokolade og til sidst putter du det i fryseren.. mmm banan smager smader godt sammen med chokolade..

Anmeld

1. september 2010

Ox.

Jeg drikker the i stedet for, det mætter meget for mig, og har sødme  Men ellers tager jeg en banan, grundet det samme som ovenstående ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.