Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bellino aktivitetsstativ med musik/lys 50kr (skal hentes i Billum)
Fischer Price Kanin i æske 30kr
Tog 50kr
Spejl 50kr (skal hentes i Billum)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan ikke overtales til og sende bilen?? (Jeg har lige sendt en autostol med postdanmark og det kostede kun 75 kr)
Mini-Terp skriver: Du kan ikke overtales til og sende bilen?? (Jeg har lige sendt en autostol med postdanmark og det kostede kun 75 kr)
Jeg har også sendt højstole og alverdens ting, men "problemet" med bilen, er at den begynder at spille musik og dytte o.s.v og kan ikke slå det fra.
3drenge skriver: Jeg har også sendt højstole og alverdens ting, men "problemet" med bilen, er at den begynder at spille musik og dytte o.s.v og kan ikke slå det fra.
Har lige overtalt kæresten til og hente den for mig.. Så vi skal bare lige finde ud af hvornår og sådan.
Mini-Terp skriver: Har lige overtalt kæresten til og hente den for mig.. Så vi skal bare lige finde ud af hvornår og sådan.
Det er bare helt i orden, hvis du skriver på
houlberghansen@gmail.com
kan vi aftale nærmere. Vh Tanja
Hej igen
Der kommer en og henter bilen i dag, kan ikke vente længere da vi bare gerne vil af med den, da den fylder sådan og vi skal have plads til nye ting
3drenge skriver: Hej igen Der kommer en og henter bilen i dag, kan ikke vente længere da vi bare gerne vil af med den, da den fylder sådan og vi skal have plads til nye ting
Øv øv vi besluttede ellers igår at vi ville kører op og hente den idag, men det er der jo ikke noget og gøre ved..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128