Svag positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. september 2010

andersen22

Hej alle jer herinde

Så blev det min tur til at blive oprettet på baby.dk Vi har en krudtugle på 3 år og har i over et år været igang med projekt lillebror/lillesøster. 
Jeg er nu gået 5 dage over tid (nu uge 4+5) og siden jeg begyndte at teste i lørdags har alle mine test (forskellige mærker) kun vist svagt positiv. Jeg har været hos lægen 2 gange, hvor testen også er svagt positiv - ingen tvivl om at jeg er gravid (både udfra testen, brystspændinger mv.), men mystisk/bekymrende at testen ikke bliver helt lysende klar positiv efter 5 dage. I dag tog lægen så en blodprøve som jeg får svar på fredag ELLER mandag.. Nu er det så, at det kunne være fantastisk, hvis I vil dele jeres erfaringer med mig. Har I oplevet "fænomenet" svage positive test, som der alligevel er kommet en bebs ud af? Jeg har tidligere haft en graviditet uden for livmoderen, så det er jo både med glæde og nervøsitet at jeg nu står med en positiv test.

Håber I vil dele lidt ud af jeres erfaringer og at der forhåbentlig oven i købet kan være positive erfaringer også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mortilnoahogmelina

Da jeg testede i sin tid , 4+3 (mener jeg) - der var min test os kun svagt positivt , jeg tog i alt omkring 10-12 teste fra første dag og frem til NF . De var alle kun svagt positive , men jeg vokser og vokser der ud af og alt ser helt perfekt ud , den skulle efter sine være perfekt der inde i maven . 

Knus 22+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.