Virkelig et tudeindlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Koen.

Sikke en møg dag! Den startede ellers fint

Havde en tid ved lægen i dag til lillepigen da hun havde fået noget rødt, tørt eksemslignende ved navlen og håndledende! Hun får taget 5 blodprøver og skriger bare vildt! Det røde er så børne eksem hun har fået Lægen siger hun skal holdes væk fra dyr, røg, parfurme, gule madvare???? og så skal vi se hvordan hun reagere hvergang hun prøver en ny slags mad.. Hun skal så smøres 2 gange dagligt med noget binyrebarkhormon creme!!

Nå som om det så ikke er nok!! Er i føtex at handle med en veninde og pusletasken er sådan en der hænger på styret, og pludselig tipper barnevognen Der sker heldigvis intet da jeg stadig havde en finger på barnevognen og kun lige vendt ryggen.. Prinsessen kiggede bare lige kort op og sov så videre, men nøj jeg blev bange og havde mest lyst til at sætte mig og tude

Så nu sidder jeg bare og har det mega skidt og føler mig så skyldig over det skete Man kan vidst godt kalde det en lorte dag!!

Tak fordi du læste det lange tudeindlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

millesofie

nårh øv øv en dag.. lige et fra os

men waow binyrebarkhormon creme er det virkelig nødvendigt?? jeg havde også børne eksem som lille og fik binyrebarkhormon creme for det men det hjælper jo kun mens man bruger det, jeg lider stadig af eksem og jeg har bivirkninger fra cremen

Anmeld

1. september 2010

Koen.

Fisenberg skriver:

nårh øv øv en dag.. lige et fra os

men waow binyrebarkhormon creme er det virkelig nødvendigt?? jeg havde også børne eksem som lille og fik binyrebarkhormon creme for det men det hjælper jo kun mens man bruger det, jeg lider stadig af eksem og jeg har bivirkninger fra cremen

tak

Aner det ikke, synes os det er voldsomt at hun skal have det når det er så lidt hun har 1.uge er det 2 gange om dagen og 2.uge 1 gang om dagen vi skal smøre! da jeg var lille og havde det var det bare locobase man smurte med

Anmeld

1. september 2010

Koen.

Er der forresten nogen der kan fortælle mig hvorfor vi skal holde hende fra gule madvare?? Lægen fortalte bare ikke en pind og hun havde næsten smidt os ud af døren før vi kom ind

Anmeld

1. september 2010

<3

lillespurv19 skriver:

Er der forresten nogen der kan fortælle mig hvorfor vi skal holde hende fra gule madvare?? Lægen fortalte bare ikke en pind og hun havde næsten smidt os ud af døren før vi kom ind

Tror du må ringe op igen og høre. Jeg har ikke hørt noget gule madvarer fra de veninder som har børn med børneeksem så har intet input om det men generelt så skal børnene holdes væk fra det som der er tendens til at være allergisk overfor i familien. Er du eller faren allergisk overfor gule ting?

Anmeld

1. september 2010

Koen.

Kirle skriver:

Tror du må ringe op igen og høre. Jeg har ikke hørt noget gule madvarer fra de veninder som har børn med børneeksem så har intet input om det men generelt så skal børnene holdes væk fra det som der er tendens til at være allergisk overfor i familien. Er du eller faren allergisk overfor gule ting?

får lidt røde knopper og bliver lidt øm om munden nogen gange hvis jeg spiser appelsiner, men ellers ikke og farmand er ikke allergisk over noget Men nu er det os begrænset hvad hun får af gule madvare hun er jo næsten lige startet på grød/mos

Anmeld

1. september 2010

<3

lillespurv19 skriver:

får lidt røde knopper og bliver lidt øm om munden nogen gange hvis jeg spiser appelsiner, men ellers ikke og farmand er ikke allergisk over noget Men nu er det os begrænset hvad hun får af gule madvare hun er jo næsten lige startet på grød/mos

Ja men det er normalt er små børn reagerer mildt på sure ting, såsom appelsin, citron og tomat så det er jeg ikke så bekymret over. Men tror du må koge al maden og så give flere rodfrugter og andre som sjældent er allergiske reaktioner på. Du kan finde div. oversigter på nettet.

Anmeld

1. september 2010

Koen.

Kirle skriver:

Ja men det er normalt er små børn reagerer mildt på sure ting, såsom appelsin, citron og tomat så det er jeg ikke så bekymret over. Men tror du må koge al maden og så give flere rodfrugter og andre som sjældent er allergiske reaktioner på. Du kan finde div. oversigter på nettet.

Tak for svar vil jeg helt klart gøre, og så lige ringe til lægen og få en ordenlig forklaring i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.