Billige ægløsningstests og graviditets tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. september 2010

thilde-tusindfryd

Lige et tip !

Hvis man gerne vil finde det præcise ægløsnings tidspunkt i ens cyklusperiode, så er det en rigtig god ide at teste for ægløsning på 9.-10. dagen i ens periode og så hver dag, indtil den er klart positiv.

Det kan godt give en vis forbrug af tests, men man kan købe nogle udmærkede tests på billige-teste.dk. Jeg plejer at købe de der stribs, som man dypper i frisk opsamlet urin (der medfølger en grundig vejledning). Jeg køber normalt en pakke med 21 ægløsningstest og 5 graviditets test til 185 kr. Billigere kan det vist ikke blive.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Lotus86

Inde på hjemmesiden 2care4you kan man købe strimmeltest for 3,80 kr. stk. Så det er lidt billigere

Anmeld

1. september 2010

thilde-tusindfryd

npn skriver:

Inde på hjemmesiden 2care4you kan man købe strimmeltest for 3,80 kr. stk. Så det er lidt billigere

Skal du så ikke betale fragt oveni ?

Hos billig-teste er det fragtfrit.

Anmeld

1. september 2010

Lotus86

Jo det skal man, men det er stadig billigere, for portoen bliver jo langt fra 87 kr.

Anmeld

1. september 2010

thilde-tusindfryd

Ja jeg har lige været derinde og kan godt se, at porto er 10 kr. Det fremgår ikke, om det er uanset hvilken mængde, man køber dog.

Anmeld

6. september 2010

Lotus86

thilde-tusindfryd skriver:

Ja jeg har lige været derinde og kan godt se, at porto er 10 kr. Det fremgår ikke, om det er uanset hvilken mængde, man køber dog.

Nej, men man skal godt nok købe meget for at portoen kommer op omkring 80 kr, så det er billigere lige meget hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.