tja så er der som emnet siger en lille efterlysning...
Jeg er for nyligt flyttet til Randers og står lidt på bar bund ang lidt bekendskaber (skrive veninder) så ville hører om der evt. var nogle fra Randers og omegn der kunne tænke sig at skrive lidt med en frisk ung kvinde som er 23 nygift og venter sit første barn efter 2 mislykkedes graviditeter ( nemlig denne gang er 3. gang. men som man siger 3. gang lykkens gang... hehe)
lidt om mig selv ud over faktaerne:
jeg er spejder på puha. 19. år og nyder at være ud i det fri. dog har jeg været lidt uheldig at have tilraget mig 2 rygskader så det er ikke i den samme mængde som før... jeg er uddannet lager og transport operatør (som er lastbilschauffør og lagermedarbejder blandet i en uddannelse) og har altid været lidt af en drenget pige DOG med feminime sider... hehe er opvokset blandt gamle biler så har også lidt mekaniker gen i mig... dog større ting lader jeg manden om da han er mekaniker i fritiden...
lige pt går jeg arbejdsløs fordi firmaet ikke kunne bruge mig mere da jeg blev for "dyr" da jeg blev færdigudlært... men det har været finanskrisen der trykkede...
det var så lidt om mig... og håber da jeg hører lidt fra jer....
Anmeld