Annikas 3 års fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Ida.

Først lige lidt om hendes store dag, til jer der ikke har læst det i lykønskningstråden

Tusind tusind tak for alle lykønskningerne til min store pige - vi har bare haft en MEGA-hyggelig dag...

Imorges startede med, at Annika vågnede inde i sengen hos os omkring kl. 07.30, hvor vi - under store protester fra fødselaren - sang fødselsdagssang...den blev lidt kort så hyggede vi lidt inde i sengen, inden vi vækkede Lina, der som altid var i strålende morgenhumør så ventede der en fødselsdagspyntet stue, hvor der ventede gave(r) (kasseapparat til Annika og en lillebitte 25-kroners dukke til Lina), vi spiste morgenmad og afleverede pigerne kl. 9.

Kl. 10.45 var vi tilbage i børnehaven med kage til samlingen - der blev sunget fødselsdagssang og spist kage og så tog vi Annika med os igen. Pelle havde taget dagen fri, så vi rigtig kunne hygge om Annika, mens Lina var i vuggestue. Så vi hoppede i bilen og trillede ind til Viborg, hvor vi købte en ny vinterjakke til Annika og så spiste vi frokost på café. På vejen hjem skvættede Annika i søvn i bilen, så vi trillede forbi for at handle - Pelle blev siddende med Annika i bilen, så hun fik sig en lille lur vel hjemme lå Annika i sofaen og så hele Snehvide - hun nød virkelig at kunne slappe helt af. Imens fik Pelle og jeg sat en masse op på væggene + en lampe (det begynder efterhånden at ligne et hjem ). Jeg hentede Lina og Pelle tog begge pigerne på legepladsen... i mellemtiden legede jeg virvelvind og fik ryddet op og gjort rent i lejligheden de kom hjem og så landede gæsterne; mine forældre, min søster, min bror og hans kæreste. Hun fik; to sæt tøj, et par sko og den store duplo-bondegård...og midt i madlavningen kom posten med en bestilling, vi havde lavet i sidste uge - hvor der bl.a. var to af Annikas gaver fra os - en kageopsats i træ med de fineste små kager ( http://www.aura4laura.dk/Vare1520.aspx) og et balancespil ( http://www.aura4laura.dk/Vare6767.aspx) - og begge dele bragte bare stor lykke!

Til aftensmaden lavede jeg disse burgere ( http://newyorkerbyheart.blogspot.com/2008/05/pajs-fantastiske-cheeseburgers.html) og de var FANTASTISK lækre - PRØV dem!! Til dessert var der naturligvis is

Annika har bare haft den BEDSTE dag længe - hun har været i top-humør hele dagen, fik lov at være længe oppe ("mig voksen" proklamerede hun meeen der måtte jeg alligevel sige til hende, at selvom hun var 3 år nu, så var hun ikke voksen ), har fået fantastiske gaver og bare HYGGET sig - hun gik ud som et lys omkring kl. 21 

Og så billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

TbCp

Endnu engang stort tillykke med hende

Er helt vild med de træting hun har fået!

Anmeld

1. september 2010

Bondepigen

Det ser ud til, at hun har haft en dejlig dag. Super dejlige billeder af 3 kønne tøser...

Anmeld

1. september 2010

JustAnotherName

Dejlige billeder af det søde glade fødselsdags-barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.