Jeg har så ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Mia&Allan

Ja jeg ved ikke om det er mig der er pylleret eller hvad der sker, men for pokker jeg har ondt.... Maven trækker sig sammen hele tiden, er ligeså hård som sten og så har jeg så ondt i min - ja undskyld mit dansk - røv og hvad der ellers er dernede  

& bare jeg tænker på at lave det mindste, så koger jeg helt vildt... Men kan ikke bare sidde på min flade, for det gør også ondt og har jo et hus der også skal fungere... Hm..

Er der andre der har det ligesom mig, og måske evt har nogle tips til hvad jeg kan gøre for at lindre mine smerter? Og måske en forklaring på hvorfor jeg har dem?!

Ha en god dag

Mia - første gangs gravid - 34+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Mumto3

Hmm...er det blevet inspireret af Zafirs fødsel og tænkte at det ville du også prøve?

Nej, spøg til side. Det lyder som om du har plukveer, og din krop er gået i træning til fødslen. Der er ikke andet for end at sidde og slappe af, og nyde at du har roen til det.

Anmeld

1. september 2010

Mia&Allan

Mumto3 skriver:

Hmm...er det blevet inspireret af Zafirs fødsel og tænkte at det ville du også prøve?

Nej, spøg til side. Det lyder som om du har plukveer, og din krop er gået i træning til fødslen. Der er ikke andet for end at sidde og slappe af, og nyde at du har roen til det.

Hehe, har bare haft det sådan her i snart 14dage, synes det er tidligt at min krop begynder? Eller er det bare mig der er for nervøs... Hehe...

Anmeld

1. september 2010

Mumto3

Mia&Tonny skriver:

Hehe, har bare haft det sådan her i snart 14dage, synes det er tidligt at min krop begynder? Eller er det bare mig der er for nervøs... Hehe...

Næ, det er ikke tidligt! Tænk på hvor lang tid i forvejen løbere træner for at kunne løbe f.eks. en marton. Det er bare super at din krop selv sørger for at du er i top form til fødsel.

-og tro mig, der er ikke noget at være nervøs for. uanset hvordan fødslen kommer til at gå, så bliver det din livs mest fantastisk oplevelse!!! Kroppen kan bare så meget mere end man overhovedet kan forestille sig. Nu har den skabt et barn i dig!!! og den kan også få dette barn ud! .Du skal intet gøre, din krop gør hele arbejde. Du skal bare slappe af og læne dig tilbage, og lade din krop arbejde :-)

Anmeld

1. september 2010

Mia&Allan

Mumto3 skriver:

Næ, det er ikke tidligt! Tænk på hvor lang tid i forvejen løbere træner for at kunne løbe f.eks. en marton. Det er bare super at din krop selv sørger for at du er i top form til fødsel.

-og tro mig, der er ikke noget at være nervøs for. uanset hvordan fødslen kommer til at gå, så bliver det din livs mest fantastisk oplevelse!!! Kroppen kan bare så meget mere end man overhovedet kan forestille sig. Nu har den skabt et barn i dig!!! og den kan også få dette barn ud! .Du skal intet gøre, din krop gør hele arbejde. Du skal bare slappe af og læne dig tilbage, og lade din krop arbejde :-)

Nå okay

Tror bare det er angsten for at der er noget galt, som gør at min hjerne kokser :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.