Symptomer - hvor hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår mærkede I de første tegn på, at I var gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

953 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Maalene

Min kæreste og jeg prøver jo på at få et lille vidunder

Har haft ægløsning her i weekenden, og vil bare høre, hvor hurtigt symptomerne begynder at vise sig?

Er det når ægget bliver befrugtet, når det sætter sig fast eller er det på et senere tidspunkt?

Ved godt det er forskelligt fra person til person...

Er bare konstant sulten - og er overbevist om, at jeg ikke er gravid i denne omgang (tror ikke på vi kan være så heldige i første hug), så det er ikke fordi jeg fokuserer på det (men ved self ikke med ens underbevidsthed)

Så vil lige høre hvad I siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

charlottekri

da vi smed pillerne havde vi også den overbevisning at det med graviditeten kom når det kom  det tog 7 mdr

da jeg blev gravid vidste jeg det kun fordi jeg var gået en uge over tid... min mens var stadig meget regelmæssig. det var faktisk ikke før mit andet trimester jeg begyndte at få kvalme osv

Anmeld

1. september 2010

Lise

Første gang dagen efter positiv test (4+2), og anden gang 3+noget - altså en uges tid efter æl. Fik pludselig kvalme om formiddagen, og tænkte "FØJ, det føles som om jeg er gravid ". Og det var jeg. Testede først positivt fem dage herefter.

Anmeld

1. september 2010

Maalene

Tuuusind taak for jeres svar

Kunne heller ikke forstå, hvis der var allerede jeg kunne mærke det...

Og ved da heller ikke om det er de første symptomer - plejer bare ALDRIG at være sulten før laaangt over middag og denne uge har maven bare knurret amok omkring kl. 10

Anmeld

1. september 2010

Mathilde

Ca. 1 måned efter befrugtning, dvs 6+.... der startede kvalmen og humørsvingningerne

Anmeld

1. september 2010

Maalene

Mathilde skriver:

Ca. 1 måned efter befrugtning, dvs 6+.... der startede kvalmen og humørsvingningerne

Huhaa Så er det godt, at man har en undskyldning for at humøret skifter lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.