Min Emil... - Mette...Kig her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

jeg kommer til at stortude... men Julie, hvis du har lyst så vil jeg rigtig gerne se billederne af dit første barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

TbCp

Hej Julie.

Jeg vil også meget gerne se hvis jeg må...

Min søster mistede sin lille pige og kan huske hun fortalte mig at foreningen hun kom i havde et "motto" der lød "Små fødder sætter også spor"

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

det er SÅ svært at forstå hvorfor!

han er så lille og fin, lille Emil, helt perfekt....... jeg kan dårligt sætte mig ind i hvor hårdt det må have været og stadig er!

Anmeld

1. september 2010

TbCp

Åh Julie

Den lille mand.... hvor er det trist og rørende!

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

tak fordi jeg måtte se din første søn.... det er sådanne ting der virkelig gør indtryk... fordi det er ganske uvirkeligt at forestille sig....

tak Julie!

og mange knus

Anmeld

1. september 2010

Jules

TbCp skriver:

Hej Julie.

Jeg vil også meget gerne se hvis jeg må...

Min søster mistede sin lille pige og kan huske hun fortalte mig at foreningen hun kom i havde et "motto" der lød "Små fødder sætter også spor"

Det er godt nok ganske korrekt det motto... Og smukt...

Anmeld

1. september 2010

Jules

idamaria83 skriver:

Åh det lille væsen - tak for indblikket i de rørende, bevægende, triste og et eller andet sted også smukke billeder! Det burde ikke overgå nogle mennesker at skulle igennem den sorg, I har været igennem - kan godt forstå, du savner ham, og at han mangler! Hvor er det dejligt, at I sidenhen har kunnet få raske, frække, skønne Viktor - og at lillesøster i maven også trives! og tak fordi du lukker os ind!

Tak for de søde ord...

Jeg er glad for der er nogen der kan holde til at se hvor uretfærdigt livet kan være til tider...

Anmeld

1. september 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Søde Julie.................sikke en fin dreng, han var. Kan godt forstå at han mangler i dit liv, og i dit nærvær. Men han lever i dit hjerte, og han har det godt der hvor han er nu. Han ville være født til et liv, med store udfordringer, hvis han da havde fået lov at leve. Det var et meget stort brok.

Tak fordi jeg måtte se din førstefødte............det har berørt mig dybt.

Knus Mette

Anmeld

1. september 2010

Jules

Ni-ko-li-ne skriver:

det er SÅ svært at forstå hvorfor!

han er så lille og fin, lille Emil, helt perfekt....... jeg kan dårligt sætte mig ind i hvor hårdt det må have været og stadig er!

Tak søde...

Det var godt nok hårdt at tage et kig ned af mindernes vej...

Jeg har et scanningsbillede af ham til at stå ved computeren men det er noget helt andet og se alle de billeder... Så husker man ligepludselig hver eneste lille følelse....

Anmeld

1. september 2010

Jules

TbCp skriver:

Åh Julie

Den lille mand.... hvor er det trist og rørende!

Jeg tror egentlig godt jeg forstår nu hvorfor jeg var så chorkert over hvor stor Viktor var da han kom ud da jeg jo åbenbart har haft Emils størrelse i baghovedet.... Der er langt fra 470 gram og 23 cm til 4030 og 55 cm... 

Nu giver det lige pludselig mening. Sikke langtid der skulle gå før jeg opfangede det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.