Zafir fødte for rullende web-kamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nyhed fra nettet - fra tv2.dk

Kl. 7. 48 blev familien Bæks andet barn født for øjnene af et endnu ikke oplyst antal tilskuere, der fulgte fødslen live på internetsiden Baby.dk.

Zafir fødte for rullende web-kamera

Moderen havde termin den 5. september, men fødslen gik i gang i aftes. Omkring klokken 22.30 blev der tændt for kameraet, og man kunne se, hvordan mor sammen med sin seksårige datter var gået op i karret.

Kl. 7.48 blev anstrengelserne gennem en lang nat i karret kronet med en tilsyneladende sund og rask lille pige, der skal hedde Frigg.

Læs mere her »

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

SarahAa

Ikke mindre end fantastisk!

-men hvor er det dog sørgeligt at folk skal komme med så grimme kommentarer! (Inde på artiklen)

Anmeld

1. september 2010

Karo

SarahAa skriver:

-men hvor er det dog sørgeligt at folk skal komme med så grimme kommentarer! (Inde på artiklen)

Ja, det er smadder ærgeligt at man ikke sætter sig ind i tingene inden man kommentere dem. Godt hun fik svar på tiltale.

Anmeld

1. september 2010

slettet_7530

Weeee stort tillykk med det til alle i familien BÆK.

Skide være med de dårlige kommentarer.

Anmeld

1. september 2010

SarahAa

Karo skriver:

Ja, det er smadder ærgeligt at man ikke sætter sig ind i tingene inden man kommentere dem. Godt hun fik svar på tiltale.

Ja for søren!

Anmeld

1. september 2010

ummtwin

først et stort tillykke med lille frigg. du har nu fødselsdag samme dag som min 5 årige yaseen.

jeg nåede ikke at følge så meget med, for lagde mig syg i aftes og måtte sove  for at kunne klare dagen idag.

endnu en gang stort tillykke. sejt at i gjorde det live.

Anmeld

1. september 2010

Barbamama

SarahAa skriver:

Ej hvor blev jeg vred da jeg læste de latterlige kommentarer. FUCK dem!!!! Zafir var pisse sej og gjorde en god ting for andre kvinder. Tak for det Zafir og så skid på resten.

Anmeld

1. september 2010

Ox.

SarahAa skriver:

Tænkte det samme - modbydelige kommentare!

Anmeld

1. september 2010

VIPpigen

Ja, jeg er sq ligeglad med de kommentar. Jeg kunne godt overveje næste gang jeg skal have barn om det skal være hjemmefødsel, det kommer selvfølgelig helt an på hvordan situationen i livet ser ud, men det er da meget mere behageligt at gå rundt hjemme i egen stue, og kun have en jordemoder. Der vil ikke være forvirring Mht. vagtskifte og alt det andet som er på sygehuse, og tror helt klart det er mere afstressende hjemme.

up for Zafir..... Og Idun som bare klarede det så flot også.

Tillykke med Frigg

Anmeld

1. september 2010

millesofie

hvad sker der lige for folk.. de der kommentare på arktiklen (staves) jeg er dybt rystet

jeg synes det er flot og modigt gjordt og jeg synes Zafir er en rigtig god reklame for hjemmefødselsordningen, det er tydligt ikke mennesker som selv har hjerte eller hjerne på rette sted som skriver så onde og tankeløse beskeder til en nybagt familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.