Julius 6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. september 2010

lion

Vi kender den jo alle TIDEN.

Vi ved den er der og ved den kan flyve og alligevel kan det komme bag på os, hvor hurtig den forsvinder.

I dag er Julius 6 mdr. og 5 dage og der er mindre endnu 5 mdr. til jeg har søgt plads i vuggestue til ham.

Det burde ikke være så svært at skrive om ens dejlige søn og hvor skøn og dejlig han er. Men jeg har stadigvæk svært ved at finde de rigtige ord. Så lige nu sidder jeg og hører Westlife ”home”.

Det kan jo være at musikken kan hjælpe mig med at finde ordene.

Julius er jo med i det forsøg hvor de vil finde ud af ”hvorfor får børn Astma, allergi og eksem”. Så vi skal nogen gange på ABC klinken, til tjek og nogle test.

Så her i mandag d. 30 aug. skulle vi til 6 mdr. tjek, der skulle de ha en pose med hans udåndet luft, blodprøve, længde, vægt og en underskrift på de måtte bruge et billedet af Julius. Til deres plakat over "deres" børn.

De tog også en alm. priktest på hund, kat, mælk og æg.

Så lige nu ser det ud til at Julius passer ind i alle 3 ting de undersøger, han har astma og eksem og efter priktesten fandt vi ud af at han, slog lidt ud på hund og meget på æg. Udslaget på æg var på hele 1.5 cm. Har taget et billede af testen den store ring er æg og nr. 2 ring oppefra er på hund.

Skal d. 2 nov. til astma kontrol og udviet priktest, Så må vi se hvad de siger der om der bliver mere han ikke kan tåle

Den 31 aug. kom sp så fordi for at se til Julius. Hun synes han var fin og dygtig. Hun målte og vejede ham også.

ABC fik ham til 6920gr (nøgen og på en digital vægt) og 63,5cm ( en maskine)

Sp. 7500 gr. (med tøj på og den der vægt de hænger barnet i) og 67 cm med målebåndet.

Sjovt at de får så stor forskel på længden. Hvis ABC har ret er han ikke vokset i 1 mdr., har sp ret er han voksede 3,5 cm på 1 mdr. Men han kan være i en molodragt i str. 68 uden den er for stor.

Så nu har vi skal Cassandra til hudlægen d. 23 sep. for at få en allergitest, så vi en gang for alle kan få svar på om hun er allergisk og om der er mere vi skal fjerne fra vores mad end kun æg.

I går fik vi den babyalarm jeg havde bestilt på nettet, så for første gang sov Julius i sin tremmeseng om natten. Jeg er bare så STOLT af ham, ikke nok med at han HELE natten sov i sengen, men han vågnede ikke da Cassandra ikke ville sove. Han sagde noget 3 gange i løbet af natten, og da Jacob i morges kl. 7 gik ind i soveværelset var han vågen og har nok været det i 30 min uden at brokke sig, selvom han havde lavet lo.. i sin ble. Det er også første gang at han har sovet fra kl. 19.30- 6.30/7 uden at få mad imellem, han plejer at spise omkring kl. 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

lion

Jeg glemte jo helt billederne.

Her  kommer de.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.