Tillykke til Idun med den nye titel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.894 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. september 2010

oo

Jeg sidder her og ser på Zafir og Idun i sofaen med Frigg og tænker, at Idun bare er ved at revne af stolthed. og det ER megakæmpe stort at blive storesøster - og tænk at være så heldig at få frøken Idun  Så til ære for den nybagte storesøster, så tænkte jeg, at alle vi andre storesøstre, der kan huske hvor magisk det var at få en lillesøster eller en lillebror, kunne vise billeder af vores eget store øjeblik

TILLYKKE IDUN!

(her følger billeder af mine 3 øjeblikke som nybagt storesøster, 1: Rikke blev født, jeg var 2, 2: Ditte blev født, jeg var 5 og 3: Casper blev født og jeg var lige akkurat fyldt 7)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

lene

Stort tilykke til Idun, med tiltlen som storesøster

Anmeld

1. september 2010

Valle81

Jeg har ikke selv nogle billeder fra da jeg belv storesøster  - men har selvfølgelig af min skønne Asta da hun blev storesøster den 27/03-2010 til Anton:0)

Og endnu engang  - Velkommen til verdenen lille Frigg:0)

Anmeld

1. september 2010

Pia.

Ja stort tillykke med den nye flotte titel Idun -  Hun ser så stolt ud

Anmeld

1. september 2010

eliasogmor

tillykke smukke idun..

Anmeld

1. september 2010

Tina2

Her er et fra 02.06.07 hvor Filuca blev storesøster til Milas..... Og nu kan jeg meget snart sætte et billede ind med tre skønne unger

Anmeld

1. september 2010

saxa

Tina2 skriver:

Her er et fra 02.06.07 hvor Filuca blev storesøster til Milas..... Og nu kan jeg meget snart sætte et billede ind med tre skønne unger

Årh.. Hun ser da også bare vildt stolt ud på det billede.. Skønne unger du har dig.. Glæder mig til jeg kan sætte et billede ind af lillemanden og Yasmin.. - som iøvrigt gerne snart må komme UD!!

Anmeld

1. september 2010

Maddox

Har ikke et billede af mig og min lillebror på computeren.. men har da et af mine egne skønne unger, første gang Filippa sidder med sin lillebror

Anmeld

1. september 2010

CM

Billede fra da mine 2 store blev storesøstre til vores lille Frigg i 2006 :-)

Hvor er du bare skøn at se på Idun, som du ligger der med din dejlige lillesøster og din super seje mor!!!

Anmeld

1. september 2010

Karo

Her er et billede af da Marcus så sin søster for første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.