neeeeej nu får jeg det helt skidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Barbamama

Jeg have jo oprettet den der tråd med sms når zafir fødte og jeg fik en sms fra Trine i går aftes. Jeg sov så jeg så den ikke men det gjorde jeg til morges og gik derfor ud fra at hun havde sendt til flere og sætter mig til at se fødslen. Efter det læser jeg indlægget som Trine har skrevet om at det er i gang og der står der at hun har skrevet til mig og jeg har ikke sent sms'er til nogen, så dem der har bedt om sms har jeg ikke sendt til da jeg troede alle vidste det. SORRY........... Håber I kan tilgive mig. Hvis det er nogen trøst gik alt i sort i det forløsende øjeblik.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

oo

jeg fik sms fra Kitty lidt før de gik live, men jeg glemte ærlig talt også at skrive til nogen! jeg tænkte at de der VIRKELIG ville se med, havde nok tilmeldt sig Henriks sms-service (på trods af jeg faktisk ikke selv havde )

Anmeld

1. september 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg fik sms fra Kitty lidt før de gik live, men jeg glemte ærlig talt også at skrive til nogen! jeg tænkte at de der VIRKELIG ville se med, havde nok tilmeldt sig Henriks sms-service (på trods af jeg faktisk ikke selv havde )

Ha ha ha jeg meldte mig heller ikke til.... He he.... Men nej hvor jeg fik det skidt da det gik op for mig at jeg bare havde regnet med Trine havde skrevet til alle....

Anmeld

1. september 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha jeg meldte mig heller ikke til.... He he.... Men nej hvor jeg fik det skidt da det gik op for mig at jeg bare havde regnet med Trine havde skrevet til alle....

Åhhh NEEEJ burde jeg havde gjort det   (jeg har ikke læst din tråd igennem, jeg skrev mig bare på)

Men da jeg skrev til dig, var der en masse NSér online så derfor oprettede jeg kun den tråd. Og jeg bemærkede du ikke var online, der skrev jeg kun til dig.

Jeg beklager virkelig hvis jeg burde/skulle skrive til alle. SORRY!!!

Anmeld

1. september 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Åhhh NEEEJ burde jeg havde gjort det   (jeg har ikke læst din tråd igennem, jeg skrev mig bare på)

Men da jeg skrev til dig, var der en masse NSér online så derfor oprettede jeg kun den tråd. Og jeg bemærkede du ikke var online, der skrev jeg kun til dig.

Jeg beklager virkelig hvis jeg burde/skulle skrive til alle. SORRY!!!

Det skal du ikke. Jeg kunne da bare have skrevet rundt. Herregud om folk havde fået den to gange den sms.... Fik det bare helt skidt over jeg ikke havde skrevet videre. Det var skide sødt du skrev til mig!!!!

Anmeld

1. september 2010

otlitrom

Jeg skal også undskylde så.. Men jeg har kun Trines nummer (indkodet på telefonen)

Anmeld

1. september 2010

Barbamama

Uha..... Vi er ikke for gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.