jeg hyyyyyyyyyyyyler..... :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Ni-ko-li-ne

jeg kan altså slet ikke lade være når babyer bliver født! jeg tuder simpelthen.... og jeg kan ikke lige stoppe... :0)

det er bare så vildt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Karo

Jeg ved du ikke er den eneste, for herhjemme bliver der også trillet tårer

Anmeld

1. september 2010

Jules

Hvor smukt altså! Man kan da ikke andet end at fælde en tåre eller 2 :)

Anmeld

1. september 2010

Bondepigen

Nej, det er jo osse en af de smukkeste oplevelser i livet!!! Det er så fedt at vi har fået lov at følge med!

Anmeld

1. september 2010

anna-jonas

Ja, jeg stod lige op til denne smukke begivenhed. Men skærmen gik si sort, lige da hun blev født. Men har da set re-run et par gange. Læg mærke til hvordan Zafir siger.............."hvor er hun, hvor er hun".............alle smerter og trængsler er glemt, og hun ville bare ha' Frigg op til sig. Så smukt, så smukt................

Anmeld

1. september 2010

TbCp

Der kom dagplejebørn ind af døren lige i de vigtigste minutter.... altså hvad bilder de sig ind

Men så det så her i min middagspause og nøøøj hvor jeg da også fik vrælet

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Ja, jeg stod lige op til denne smukke begivenhed. Men skærmen gik si sort, lige da hun blev født. Men har da set re-run et par gange. Læg mærke til hvordan Zafir siger.............."hvor er hun, hvor er hun".............alle smerter og trængsler er glemt, og hun ville bare ha' Frigg op til sig. Så smukt, så smukt................

ja det er nemli smukt!!

og tillykke med Anna idag!!! hurra

Anmeld

1. september 2010

TbCp

Ihh altså... nu så jeg lige det klip på tv2.dk hvor Idun er med i karet og smilende læner sig ind til sin mor... nøøøj så vræler jeg igen...
Må vist hellere se at få gjort Liva til storesøster inden alt for længe

Anmeld

1. september 2010

oo

åh puha, har lige set videoen herinde hvor Frigg kommer ud, og det var instant hylning!! det er bare et mirakel at se børn komme ud, det blir aldrig anderledes! og det var så fantastisk at få lov at følge Zafir i nat

Anmeld

1. september 2010

Karo

Tjuhl skriver:

åh puha, har lige set videoen herinde hvor Frigg kommer ud, og det var instant hylning!! det er bare et mirakel at se børn komme ud, det blir aldrig anderledes! og det var så fantastisk at få lov at følge Zafir i nat

Bare vent Trine til når det er dig og baby juhl der skal igennem dette.

Jeg blev også rørt og trillede en tåre da jeg så zafir føde, men der er intet der slår fødslen af mine egne børn. Jeg glæder mig meget til at høre om din kommende fødsel og om hvor fantastik baby juhl er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.