Stort tillykke med Frigg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

*Ulvemor*

kæmpe kæmpe stort tillykke herfra også

det var dælme fantastisk gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

DLM

Stort tillykke med Frigg faldt desværre i søvn 10 min før hun blev født øv øv, men 1000 tak for vi måtte se med det var fantastisk og endnu engang tillykke med hende flot klaret Zafir

Anmeld

1. september 2010

W&M <3

Mange gange tillykke med lille Frigg.

Anmeld

1. september 2010

saxa

STORT tillykke med Frigg..! Du er sq lidt for sej Zafir.. Og hvor så Idun vildt stolt ud da hun fik lillesøster i armene!!  

Anmeld

1. september 2010

Mathilde

Stort stort tillykke med lille Frigg Du er for SEJ

Anmeld

1. september 2010

CM

- Ja stort tillykke med jeres Frigg ... Hvor har det været dejligt at følge og det har været som at være der selv næsten.

Jeg er færdig med at producere børn, men som du ved så har jeg altid ønsket mig en hjemmefødsel, men havde jeg skulle have flere, så ville jeg dette til trods ikke få lov desværre

Så at jeg kan følge fødslen af jeres dejlige pige, har været virkelig fantastisk.

Så tillykke Frigg, med fødselsdagen, du har en super sej mor, en dejlig søster og en fantastisk dejlig far!!

Klem Camilla

Anmeld

1. september 2010

Sisley

Stort tillykke med den lille mus! Jeg så desværre ikke fødslen live, så jeg har måtte nøjes med artikler og videoklip som er tilgængelige idag!

Anmeld

1. september 2010

MariaJ

Stort tillykke med lille Frigg  og øv, øv at jeg gik glip af at se fødslen.

Maria

Anmeld

1. september 2010

Lulle25

Tillykke med jeres fine pige

Anmeld

1. september 2010

otlitrom

Kære hele familien Bæk.

Kæmpe stort tillykke med det lille vidunder. Og tak fordi I lod os dele noget så privat med Jer! Se bort fra alle de dumme kommentarer, vi er en hel hær der støtter og er fascnierede af Jeres beslutning. Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og sidder nu med tårene trillende ned ad kinderne. En hver fødsel er noget specielt, men at følge en på så tæt hold, det oplever man sjældent!

Endnu engang tillykke med lille Frigg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.