lidt langt...
- Jeg fik taget blodprøver igår til en scanning, får så også en som skal måle min hcg, ringer så til min læge imorges for at få svar, da jeg ikke føler mig særlig meget gravid og er ret bange efter en sa sidste år. Han siger så den kun ligger på 8 hvilket så tyder på der er noget galt, han beder mig om at komme derud og få taget en ny g-test og for at se hvad den vil vise og så sende mig videre på sygehuset. Men jeg vælger så at tage en hjemme test som viser positiv med det samme. Ringer så ud til lægen igen og fortæller det, han mener stadig jeg skal på sygehuset og få en scanning. Han vil så ringe tilbage og fortælle hvornår jeg kunne få tid..
Min mobil ringer så ca. 20min efter, hvor han beklager han er ved en fejl kommet til at se på de prøver fra min sa sidste år. Og at de nye så ikke er kommet svar på endnu.. Det lettede en smule.
Men alligevel tager jeg lige en g-test her i aften, for at se hvordan den viser, hvis den er svag kunne det jo tyde på mit hcg var faldet. Men der kom to streger med det samme så tydelige som de kan være. Og det var jo aften urin og ikke frisk urin om morgen.
Men ved ikke lige hvordan jeg skal tage den, er forvirret.. Har den rigtig dejlig veninde der bare tætter mig igennem alt det her og ser utrolig lyst på det hele, det er bare en enorm hjælp når man føler sig helt nede

Anmeld