Hej med jer.
Vil lige sende jer en hilsen fra vores 3 ugers ferie i England. Jeg fik ikke sagt paa gensyn, da vores netkabel blev gravet over, lige inden vi tog afsted.
Vi bor hos Sefs mor og Tristan har det super godt herovre. Der har absolut intet vaeret sprogmaessigt, og i loebet af den uge vi har vaeret her, er der kommet adskillige engelske gloser og enkelte saetninger ud af ham. Bl.a. taeller han til fem og siger "Liverpool number nine" (Fernando Torres ;)) Der ud over er de alm. dagligdags saetninger ogsaa godt med. Utroligt som det haenger ved i den alder.
Vi har vaeret en tur i London for at koere i bus med Tristan. I flere uger op til, var det det eneste Tristan snakkede om, at koere i London bus. Da vi endelig kom paa en bus, sov han efter 5 min :P
Paa loerdag skal Sef og jeg til London igen og overnatte paa hotel. Det bliver saa leakkert med lidt tid til hinanden og til en ordentlig bytur 8D
Ellers gaar tiden med at besoege familie og venner, shoppe 8D8D8D og gaa paa pub (og spise pie&mash ;) (L):P)
Tristan har faet sig et nyt saet Liverpool shorts+t-shirt samt et England saet ogsaa. Isaer Liverpoolsaettet blev han rigtig, rigtig glad for og vil gaa med det hele tiden (L)
I naeste uge skal vi i Colchester zoo, som skulle vaere en rigtig flot zoo, og til en slots ruin, der ogsaa skulle vaere rigtig flot.
vejret har vearet overraskende godt, saa i aar er vi endelig heldige paa den front.
Haaber I alle har det godt.
Knus Rikke
Anmeld