Hun skriger og skriger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Ann.

Aner snart ikke hvad jeg skal gøre - hun startede omkring kl 19 med at blive ked af det, og de sidste 45 min har hun har skreget så vildt. Hun har lige spist, har fået vand, en tør ble, er ikke forstoppet. Har sunget, snakket, svøbt, vugget, gået, lagt med hende, men intet hjælper! 

Hvad kan jeg gøre? Hun skulle egentlig sove nu, men det ser da ikke ud til at hun har lyst til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TrineLærke skriver:

Aner snart ikke hvad jeg skal gøre - hun startede omkring kl 19 med at blive ked af det, og de sidste 45 min har hun har skreget så vildt. Hun har lige spist, har fået vand, en tør ble, er ikke forstoppet. Har sunget, snakket, svøbt, vugget, gået, lagt med hende, men intet hjælper! 

Hvad kan jeg gøre? Hun skulle egentlig sove nu, men det ser da ikke ud til at hun har lyst til!

Ondt i maven?

Anmeld

31. august 2010

Ann.

Rosa skriver:

Ondt i maven?

Hun har normal aff. og har ikke døjet med det efter hun kom på diæten, så ved ikke?

Anmeld

31. august 2010

michella88

TrineLærke skriver:

Måske tænder der er på vej?

Jeg plejer at vugge min pige i armene hvis hun er dybt ullykkelig, så jeg kan få hende til at slappe af. Det hjælper ikke altid, men det er et forsøg værd

Anmeld

31. august 2010

Ann.

michella88 skriver:

Måske tænder der er på vej?

Jeg plejer at vugge min pige i armene hvis hun er dybt ullykkelig, så jeg kan få hende til at slappe af. Det hjælper ikke altid, men det er et forsøg værd

Kan ikke rigtig se nogle andre end de 6 der er kommet igennem? Men måske?

Jeg har vugget og vugget - men det hjælper ikke på hende.

Anmeld

31. august 2010

Fyn

STØJ! Tænd for støvsugeren eller hårtørreren... Måske skal hun distraheres lidt.

Herhjemme hjælper Mozart også nogle gange...

Håber I får sovet? C.

Anmeld

31. august 2010

Moderator

OK, men måske har hun fået træk? Det er jo blevet køligere de seneste dage?

Herhjemme plejer et varmt bad at hjælpe - gerne sammen med mor i brusebad. Ellers giver vi flaske mens han ligger i sengen med en nusseklud ved ansigtet... Han får 4-5 sut og så bytter vi lige hurtigt ud med sutten - og det gør vi så hver gang han starter op igen, det plejer at tage 3-4 gange max, så sover han...

Anmeld

31. august 2010

Ann.

Rosa skriver:

OK, men måske har hun fået træk? Det er jo blevet køligere de seneste dage?

Herhjemme plejer et varmt bad at hjælpe - gerne sammen med mor i brusebad. Ellers giver vi flaske mens han ligger i sengen med en nusseklud ved ansigtet... Han får 4-5 sut og så bytter vi lige hurtigt ud med sutten - og det gør vi så hver gang han starter op igen, det plejer at tage 3-4 gange max, så sover han...

Ville rigtig gerne give hende en flaske lun mælk/vælling, men hun må ikke få det pga. diæten.

Hun snotter meget lidt, så tænker om hun kan have hovedpine?

Anmeld

31. august 2010

Sisley

Har hun måske skreget sig helt svedig? Jeg plejer at gå en lille tur ud på altanen - bare et minuts tid - og så bliver der fred...

Jeg går ud fra, at du har prøvet stofble op om hovedet og alle de gængse tricks...?

Anmeld

31. august 2010

Moderator

TrineLærke skriver:

Ville rigtig gerne give hende en flaske lun mælk/vælling, men hun må ikke få det pga. diæten.

Hun snotter meget lidt, så tænker om hun kan have hovedpine?

Det er en mulighed - er hun gammel nok til lidt børnepanodil? Skriger hun stadigvæk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.