Kedeligt frisørbesøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.108 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. august 2010

L-Mortil3

Øv øv øv for en møg dag!!!

Som nogen af jer ved havde jeg meget langt hår til ca. midt på ryggen, men en graviditet og seriøs vitamin mangel havde total fået ødelagt manken, så afsted til frisøren det gik idag, 30 cm måtte af, da det var så skadet... Det er så hvad det er, jeg bad hende så klippe en frisure der passede til mit ansigt, da jeg jo ikke har forstand på sådan noget - det bør en frisør jo have - og jojo det skulle hun i hvertfald nok...

Og her sidder jeg så derhjemme, MED PAGEHÅR!!!! Amen for pokker, kan slet ikke forklare hvor grimt det er, jeg gik naturligvis i baglås ved frisøren og kunne ikke få fortalt hvor ked af håret jeg er, det har så resulteret i total hormonella tudetur herhjemme, og nu sidder jeg her og surfer nettet for at finde en ny frisør, med LIDT mere tække inden for hårmode...

Jeg kan slet ikke få mig selv til at tage et billede af den FORFÆRDELIGE frisure, det eneste jeg kan glæde mig over er da at alt håret er super sundt og rask, og har fået en smuk glød igen

Men nu må jeg på udkig efter helt korthårede frisure... ØV...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Dansker I Holland

Ej det var da nederen Sikke da en dum frisør. Ja man skulle sq da tro at de vidste hvad de gjorde ?? Men åbenbart ikke... Har du klaget over ham/hende ? Ved ikke hvad jeg skal sige til dig andet end at jeg føler med dig. Kan da i hvert fald sende dig et KÆMPE kram

Sussie 29+1

Anmeld

31. august 2010

L-Mortil3

NR3ønskebarn skriver:

Ej det var da nederen Sikke da en dum frisør. Ja man skulle sq da tro at de vidste hvad de gjorde ?? Men åbenbart ikke... Har du klaget over ham/hende ? Ved ikke hvad jeg skal sige til dig andet end at jeg føler med dig. Kan da i hvert fald sende dig et KÆMPE kram

Sussie 29+1

Nej fik ikke klaget Jeg er typen der har det skidt med at sige folk i mod "der virkelig ved hvad de taler om" så jeg troede reelt det var MIG der var dum fordi jeg synes det er grimt...

Men alle andre der har set mig idag, sagde som det første "hold kæft hvor er du blevet grim" HULK, tak for det...

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Det er smadder moderne med pandehår, så tror nu nok hun har været klar over hvad hun har lavet.... Tror ikke hun bevist har lavet noget og tænkt: Ha ha, det er godt nok grimt til hende, men pyt det er jo moderne og jeg får mine penge!!!

Mon ikke du bare skal vende dig til det, nu som du engang i en tidligere tråd, altid har haft det lange hår?

Kram

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseNielsen skriver:

Det er smadder moderne med pandehår, så tror nu nok hun har været klar over hvad hun har lavet.... Tror ikke hun bevist har lavet noget og tænkt: Ha ha, det er godt nok grimt til hende, men pyt det er jo moderne og jeg får mine penge!!!

Mon ikke du bare skal vende dig til det, nu som du engang i en tidligere tråd, altid har haft det lange hår?

Kram

page ikke pande.....

Anmeld

31. august 2010

L-Mortil3

LouiseNielsen skriver:

Kram

Ikke PANDE hår... PAGEHÅR! Hihi synes der er stor forskel

Jeg TROR godt jeg kunne vende mig til det, men hver gang Morten ser på mig siger han det er tudegrimt, det gør dælme ikke tilvendingen bedre....

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Ni-ko-li-ne skriver:

page ikke pande.....

Flot Louise.... hehe....

Men pagehår er nu altså også moderne!!!

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseNielsen skriver:

Flot Louise.... hehe....

Men pagehår er nu altså også moderne!!!

ha ha ja... men jeg tror det er lettere at lære at leve med pandehår

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Line&Liam skriver:

Ikke PANDE hår... PAGEHÅR! Hihi synes der er stor forskel

Jeg TROR godt jeg kunne vende mig til det, men hver gang Morten ser på mig siger han det er tudegrimt, det gør dælme ikke tilvendingen bedre....

Det er også moderne....

Neeej, jeg kender sååå godt følelsen, jeg ville også vild gerne klippes, men tør sku ikke for tænk hvis jeg fortryder. Nu er mit hår endelig blevet langt......

Husk det vokser ud igen....

Også sig til Morten han skal holde hans mund, for du gide egentlig ik høre på det.... Kan godt ske han syntes det er knap så pænt, men han behøver jo ikke køre i det....

Kram

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Øv øv øv for en møg dag!!!

Som nogen af jer ved havde jeg meget langt hår til ca. midt på ryggen, men en graviditet og seriøs vitamin mangel havde total fået ødelagt manken, så afsted til frisøren det gik idag, 30 cm måtte af, da det var så skadet... Det er så hvad det er, jeg bad hende så klippe en frisure der passede til mit ansigt, da jeg jo ikke har forstand på sådan noget - det bør en frisør jo have - og jojo det skulle hun i hvertfald nok...

Og her sidder jeg så derhjemme, MED PAGEHÅR!!!! Amen for pokker, kan slet ikke forklare hvor grimt det er, jeg gik naturligvis i baglås ved frisøren og kunne ikke få fortalt hvor ked af håret jeg er, det har så resulteret i total hormonella tudetur herhjemme, og nu sidder jeg her og surfer nettet for at finde en ny frisør, med LIDT mere tække inden for hårmode...

Jeg kan slet ikke få mig selv til at tage et billede af den FORFÆRDELIGE frisure, det eneste jeg kan glæde mig over er da at alt håret er super sundt og rask, og har fået en smuk glød igen

Men nu må jeg på udkig efter helt korthårede frisure... ØV...

altså hvor kort page???

jeg tror det er flot! du er bare vandt til alngt hår nu... (jeg er selv en hystade hvad det angår....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.