Hvad giver I, i leje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Muffinmus

hmm, spænede indlæg at følge....for kan se at det mange giver for at leje et hus, er det samme vi giver for at eje, det virker da helt tosset:-)

Vi ser vores betaling på huset som pensionsopsparing, men når man lejer får man ikke andet end udgifter jo.

Er det fordi økonomien er lidt skæv og at banken ikke vil låne en penge at man vælger at leje for det samme som at købe??

Eller er det fordi man ikke skal blive borde samme sted mere end 1-2 år eller lign??

Bare lige nysgerrig:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

millesofie

vi bor i vestsjælland asnæs vi har 120 kvm og betaler 6800,- uden forbrug og vi sidder dyrt i det men vi har en fin have

Anmeld

1. september 2010

Svei

MariaE skriver:

hmm, spænede indlæg at følge....for kan se at det mange giver for at leje et hus, er det samme vi giver for at eje, det virker da helt tosset:-)

Vi ser vores betaling på huset som pensionsopsparing, men når man lejer får man ikke andet end udgifter jo.

Er det fordi økonomien er lidt skæv og at banken ikke vil låne en penge at man vælger at leje for det samme som at købe??

Eller er det fordi man ikke skal blive borde samme sted mere end 1-2 år eller lign??

Bare lige nysgerrig:

For mig er det jo selvfølgelig fordi jeg er alene og ikke har råd til at købe under uddannelse...og med en boligsikring på 3300kr kan det ikke helt betale sig, endnu...senere kan jeg købe det billigt af mine forældre eller vente på at arve...

Har ejet 2 huse og det kan da klart bedst betale sig...hvis man tænker sig om..

Anmeld

1. september 2010

2babygirls

Vi bor i et rækkehus i en lille by uden for århus på 96kvm til ca 7000 inkl grundpakken fra yousee og vand.

Huset er fra 2007

Anmeld

1. september 2010

Muffinmus

jbk skriver:

For mig er det jo selvfølgelig fordi jeg er alene og ikke har råd til at købe under uddannelse...og med en boligsikring på 3300kr kan det ikke helt betale sig, endnu...senere kan jeg købe det billigt af mine forældre eller vente på at arve...

Har ejet 2 huse og det kan da klart bedst betale sig...hvis man tænker sig om..

Ja, det kan slet ikke betale sig at leje som regel.

Men som du siger kan der bare være tidpunkter hvor det ikke er hensigtsmæssigt:-)

Og så er der jo lige dem der også skal sætte en del af til at vedligeholde fordi det ikke selv er handy mand :-) Der er jeg jo super heldig at være gift med en der har hænderne skruet rigtigt på og det er klart vi kan spre lidt hist og her ved at lave det selv.

Anmeld

1. september 2010

Omerovic

jbk skriver:

jer der bor til leje...gerne jer der bor i hus, hvor meget plads har I og hvor henne i landet bor I?

Jeg har lige fået min husleje af vide i dag så ville lige høre hvad I andre betaler....altså uden boligsikring...ved jo godt det er lidt dyrt at leje hus og alt efter hvor i landet osv. men er lidt nysgerrig...

Vi bor i Esbjerg, om ti min gå gang fra centrum. Det er rækkehus vi har lejet, med tre værelser, to indbygget klædeskabe (meget vigtigt ) ja køkken, badeværelse og stue ialt 95 kvartmeter

Også har vi forresten os en dejlig lille have til

Vi giver uden boligsikring ca. 4700kr, med varme  
Jeg syntes det er ok billigt i forhold til jeg kommer fra en to værelses til 3200kr

Anmeld

1. september 2010

BabyStella!

jbk skriver:

jer der bor til leje...gerne jer der bor i hus, hvor meget plads har I og hvor henne i landet bor I?

Jeg har lige fået min husleje af vide i dag så ville lige høre hvad I andre betaler....altså uden boligsikring...ved jo godt det er lidt dyrt at leje hus og alt efter hvor i landet osv. men er lidt nysgerrig...

I ren husleje giver jeg 4.181 kr., men med forbrug kommer den op på 6.200 kr. Så får vi en del boligsikring, så det hjælper lidt

Vi bor i en hus på 101 kvm., 3 værelser og stue, KÆMPE have hele vejen rundt omkring huset, bor desuden på en blind vej, 200 m. til dagpleje og 2 km. gang til butik, posthus, bank, skole og lign.

Det blir´ vidst ikke bedre!

Anmeld

1. september 2010

Chr-Hei

Vi bor i et 125 kvardmenter stort hus toplans... Med fuld kælderrum (udover de 125..)

Total nyrenoveret her til foråret.. Kæmpe have ned til en lille bæk..

Kæmpe garage plas til to biler plus diverse..

Børnehave, Skole, tandlæge, læde. idrætshals, indkøbsmuligheder osv lige over på vejen  ved siden af...

Vi giver 6000 plus forbrug .. forbrug er lidt dyrt pt men er fordi det er udregnet efter de sidste som boede her inden nye vinduer/ døre ... samt udregnet efter en familie på 6..

S¨å der skulle gerne ku spares lidt næste år..

Anmeld

1. september 2010

LRJ

Vi bor på 120 kvm med have, udstue, værksted, garage, til 5000 og så kommer forbrug bagefter - så omkring 6800 med alt i måneden

Anmeld

1. september 2010

CM

Jeg har 135 kvm. som jeg deler med mine 3 piger. Jeg bor 10 minutter fra Holbæk og betaler 6900,- + el.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.