av det gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. august 2010

line melias mor

jeg var til scanning i dag, men vores baby var desværre død

jeg er sat til en udskrabning i morgen kl 9 på svendborg, det er dejligt de gør det så hurtigt men også rigtig hårdt at skulle igennem det. det at vi har vores datter i forvejen syntes jeg gør det hele lidt nemmere, selv om det virkelig er hårdt at skulle opleve. jeg får samtidig en spiral op, da vi har aftalt at vi vil vente nogle år. ingen af os har lyst til at skulle igennem det her igen (chancen er der jo desværre) igen lige nu og her.

tror der er en mening med det hele og det skal nok blive vores tur igen

tak fordi du læste med

knus line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Nadia&Daniel

line melias mor skriver:

jeg er sat til en udskrabning i morgen kl 9 på svendborg, det er dejligt de gør det så hurtigt men også rigtig hårdt at skulle igennem det. det at vi har vores datter i forvejen syntes jeg gør det hele lidt nemmere, selv om det virkelig er hårdt at skulle opleve. jeg får samtidig en spiral op, da vi har aftalt at vi vil vente nogle år. ingen af os har lyst til at skulle igennem det her igen (chancen er der jo desværre) igen lige nu og her.

tak fordi du læste med

knus line

Kan slet ikke sætte ord på mine følelser efter at have læst din "oplevelse" - kan ikkke gør andet end at sige at tankerne går til dig og din familien..

Anmeld

31. august 2010

line melias mor

Nadia&Daniel skriver:

Kan slet ikke sætte ord på mine følelser efter at have læst din "oplevelse" - kan ikkke gør andet end at sige at tankerne går til dig og din familien..

tusind tak har det faktisk meget godt efter omstændighederne men i morgen og de efterfølgende dage bliver nok lidt sværere.  er bare så glad for jeg ikke er længere henne(var i uge 10) og vi allerede er så heldige at have gået igennem en succesfuld graviditet

Anmeld

31. august 2010

oo

puha! det er så barskt at miste et barn godt at I tager hånd om hinanden og i fællesskab beslutter at vente lidt.

og godt du får en udskrabning! jeg har en veninde der aborterede derhjemme og hun sagde, man for alt i verden skulle vælge udskrabning, hvis man fik muligheden. men hårdt er det jo uanset hvad

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

line melias mor skriver:

tak fordi du læste med

knus line

Hej Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til det, da jeg ikke har oplevet det selv, men jeg er VIRKELIG ked af det på jeres vegne

For at det ikke skal være løgn så begyndte jeg at tude da jeg læste det Puha det må være rigtig hårdt...Ja jeg ved sq ikke rigtig hvad jeg skal sige til dig Andet end at jeg kondolere BIG TIME Og jeg tror på at det nok skal blive jeres tur igen. Og I skal nok blive forældre igen. Det er jeg helt sikker på nok skal lykkes for jer.

1000 kæmpe knus og kram herfra Sussie

Anmeld

31. august 2010

AnneBJ

Åh det gør mig ondt at læse

Anmeld

31. august 2010

Belinda83

Puha det gør mig ondt, sender dig lige en kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.