jeg har vundet en bil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.864 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2010

msax

Ja, den er sku god nok...

Jeg blev ringet op i torsdag da jeg sidder i vores gamle, men gode bil, på vej til fanø på familie weekend.

For 3 uger siden udfyldte jeg i kedsomhed en vanish konkurrence (hvilken farve kendetegner vanish?) i BILKA mens lille 2-dage gamle Malte sov i vognen og Brian kiggede på hundefodder. Og helt ærligt hvem regner lige med at vinde noget på den bekostning?

Men man det er en FIN lille bil. Det er MIN det næste halve år. Det er kun mig der må kører den og den kører rigtig fint...

Så tøser det kan godt betale sig at kaste et lille skriv en i konkurrence postkasse...

SMIL fra Mette der er "ejer" af en lille lyserød bil...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

ooo

Fedt Mette!

Anmeld

31. august 2010

JustAnotherName

Aj, hvor sejt. TILLYKKE METTE. Sikke dog en flot præmie!   

Anmeld

31. august 2010

Barbamama

Ej hvor er det COOL!!!! Tillykke med det!!!! Den er sgu da helt vildt fed!!

Anmeld

31. august 2010

sarahb

msax skriver:

Jeg blev ringet op i torsdag da jeg sidder i vores gamle, men gode bil, på vej til fanø på familie weekend.

For 3 uger siden udfyldte jeg i kedsomhed en vanish konkurrence (hvilken farve kendetegner vanish?) i BILKA mens lille 2-dage gamle Malte sov i vognen og Brian kiggede på hundefodder. Og helt ærligt hvem regner lige med at vinde noget på den bekostning?

Men man det er en FIN lille bil. Det er MIN det næste halve år. Det er kun mig der må kører den og den kører rigtig fint...

Så tøser det kan godt betale sig at kaste et lille skriv en i konkurrence postkasse...

F*** Hvor fedt og det er jo den fedeste bil... ihhh i love it.. hvis det ikk var for 2 børn og oppakning så havde jeg købt sådan en i perlemor.. den er såååå SØD...

STORT KÆMPE TILLYKKE SMUKKE

Anmeld

31. august 2010

mama09

msax skriver:

Tillykke Men hvorfor kun et halvt år

Anmeld

31. august 2010

msax

Trinehw skriver:

Tillykke Men hvorfor kun et halvt år

vanish fimaet har leaset den til mig i et halvt år... Der har vist været udloddet en i hver enkelt Bilka. Men et halvt år er helt fint nu, hvor jeg kun skal betale for det brændstof jeg bruger... Der er betalt forsikring og alt det andet der ellers koster knaster ved at have bil.

Anmeld

31. august 2010

mama09

msax skriver:

vanish fimaet har leaset den til mig i et halvt år... Der har vist været udloddet en i hver enkelt Bilka. Men et halvt år er helt fint nu, hvor jeg kun skal betale for det brændstof jeg bruger... Der er betalt forsikring og alt det andet der ellers koster knaster ved at have bil.

ja okay fedt - men efter et halvt år ? så skal du jo til at vænne dig fra bilen igen. by the way elsker farven på bilen

Anmeld

31. august 2010

msax

sarahb skriver:

F*** Hvor fedt og det er jo den fedeste bil... ihhh i love it.. hvis det ikk var for 2 børn og oppakning så havde jeg købt sådan en i perlemor.. den er såååå SØD...

STORT KÆMPE TILLYKKE SMUKKE

Det er SÅ fed en bil... den er bare ikke super praktisk med to børn og en stor hund. Den alm klapvogn kan kun lige præcis være i bagagerummet, så Malte må komme i skildpadden og blive båret når vi skal nogen steder alle sammen...

Men jeg nyder helt vildt at køre i en ny bil - der går nok mange til jeg igen kommer til det, hvis jeg da nogen sinde kommer til det igen.

Anmeld

31. august 2010

msax

michella80 skriver:

Ej hvor er det COOL!!!! Tillykke med det!!!! Den er sgu da helt vildt fed!!

Den er bare så fed... den perfekte tøsebil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.