Hvornår kan de normalt vende sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.957 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Sisley

Min datter er 3,5 måned og har fundet ud af at vende sig fra ryg til mave. Det troede jeg først kom meget senere! Hvor gamle var Jeres, da de vendte sig?

Hvor gamle er de ca. når de kan vende sig fra mave til ryg?

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Valle81

Sisley skriver:

Min datter er 3,5 måned og har fundet ud af at vende sig fra ryg til mave. Det troede jeg først kom meget senere! Hvor gamle var Jeres, da de vendte sig?

Sisley

Tjah Anton er 5 mdr og han har vendt sig fra ryg til mave en eneste gang - han kommer om på siden masser af gange - men tror han har luret at hvis han triller for langt så ender han på maven:0)

Han kan trille fra mave til ryg uden problemer - men det lærte han vist også lidt sent - han var vel 4 1/2 måned  - men da han først lurede den går det lystigt:0)

Anmeld

31. august 2010

K&S

Sisley skriver:

Sisley

Hejsa

Vores lille Anton er 4 uger i dag og han vender sig lystigt fra mave til ryg - han møver sig frem, så han får den ene arm ind under sig og løfter så det ene ben og triller om på ryggen - og kan det ikke lige lade sig gøre på den ene side, så prøver han da bare den anden

Mht. fra ryg til mave - så er vi ikke nået så langt endnu...!

Katja

Anmeld

31. august 2010

Mette.

Sisley skriver:

Sisley

Emilie begyndte samme tid som din datter. Min SP sagde det var tidligt, men hvornår det er "normalt" ved jeg ikke præcis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.