Puha...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Valle81

Så er jeg 6+5 og manner jeg er ramt - jeg er blevet snot hamrende forkølet og ikke nok med det så har kvalmen bare indtaget mit krop. Det er værre end da jeg ventede Anton - der var det koncentreret om når jeg spiste - men nu er det fra morgen til hen på aftenen - adddddddddddddr

Spiser nærmest hele tiden for at holde det lidt på afstand - men det virker ikke rigigt - men mad skal der også til:0)

Anton er heldigvis så nem - men det er sku hårdt - får sku en tidlig forsmag på livet der venter:0)

Knus en forkvalmet mig:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Valle81

Glemte lige at tilføje at jeg jo to gange om dagen kører med bus - aflevere og hente Asta i skole - der kommer min brækrefleks godt nok på sit livs prøve - puhadada:0)

Anmeld

31. august 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Så er jeg 6+5 og manner jeg er ramt - jeg er blevet snot hamrende forkølet og ikke nok med det så har kvalmen bare indtaget mit krop. Det er værre end da jeg ventede Anton - der var det koncentreret om når jeg spiste - men nu er det fra morgen til hen på aftenen - adddddddddddddr

Spiser nærmest hele tiden for at holde det lidt på afstand - men det virker ikke rigigt - men mad skal der også til:0)

Anton er heldigvis så nem - men det er sku hårdt - får sku en tidlig forsmag på livet der venter:0)

Knus en forkvalmet mig:0)

Din stakkel Puha, godt det ikk er mig - Jeg har nok i Liva lige nu og prøv at være gravid samtidig... puha

Du får en krammer, søde

Anmeld

31. august 2010

Valle81

Rollo skriver:

Din stakkel Puha, godt det ikk er mig - Jeg har nok i Liva lige nu og prøv at være gravid samtidig... puha

Du får en krammer, søde

He he - ved godt jeg selv har valgt at stå i det - men kunne jeg da så ikke i det mindste få en nem graviditet:0)

No no

Anmeld

31. august 2010

AnneBJ

Årh din stakkel! Jeg ved virkelig hvordan du har det - og så har jeg ikke engang andre børn jeg skal sørge for!! Håber du meget snart slipper!

Knus og god bedring ønsker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.