Hvor gammel - klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Liljesilas

Hej

Hvor gammel skal de være for at bruge klapvogn?

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Svenne

Jeg regner med at købe klapvogn, når min søn bliver 6 mdr. gammel.

Anmeld

31. august 2010

Svei

Fra dag et...bare de ikke skal sidde op...

Anmeld

31. august 2010

Liljesilas

JBK skriver:

Fra dag et...bare de ikke skal sidde op...

Ville det være en bedre ide at have en klapvogn med på ferie frem for en barnevogn? viste nemlig ikke man kunne få klapvogne de kunne ligge i 

Anmeld

31. august 2010

Svei

mayapigen skriver:

Ville det være en bedre ide at have en klapvogn med på ferie frem for en barnevogn? viste nemlig ikke man kunne få klapvogne de kunne ligge i 

Den er da meget nemmere at komme omrking med, så det ville jeg da gøre...og jo, de store klapvogne kan da lægges ned, så det er jo intet problem..

Anmeld

31. august 2010

frk Jensen

Jeg har brugt barnevogn indtil for 14 dage siden... min knægt blir 2 til oktober.. nu bruger vi klapvogn frem og tilbage i vuggestuen og barnevogn når vi skal ned og handle...

Anmeld

31. august 2010

Tdittmann

Min dreng er nu 3½ mdr. og vi har brugt klapvognen fra starten af. Har bare lagt en barnevognsmadras i bunden eller sat liften i klapvognen. 

Nu er han for stor til liften og så har jeg lagt voksien i klapvognen. Jeg synes klart at klapvognen er nemmere at komme rundt med end barnevognen. 

Herhjemme bruger vi næsten kun barnevognen til at lægge ham ud og sove i.

Anmeld

31. august 2010

Liljesilas

Tak for svarene, har i nogle klapvogne i kan anbefale, som er så let at løfte som muligt. Jeg har nemlig mange trapper ned og op fra min kælder (der skal barnevognen osv holde, da jeg bor i lejlighed)

Anmeld

31. august 2010

Millesmammi

sp'en siger fra de kan sidde selv. det kan mille nu, men jeg bruger stadig barnevogn, og bliver ved med at bruge den, hun kan holde sig mere varm i den , og hvis det skal være, kan man sætte ryglænet op ! er mere tilpas med en barnevogn så længe hun stadig er så lille

- man man kan da sagtens bruge klapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.