Sidste dag med min søn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. august 2010

>>Carina<<

...inden han imorgen starter i vuggestue.
Puha hvor blev min lille baby dog af?
Jeg kan slet ikke forstå at han allerede er 10 mdr og skal starte i vuggestue.
Tænk engang at man nu skal til at aflevere ham til nogle pædagoger man faktisk ik rigtig kender.
Tænk engang at der måske er nogle andre der hører ham sige sit første ord. Tage sit første skridt osv osv.

Men han blir uden tvivl glad for at komme ud og lege med nogle andre børn og hygge sig med andre end mor herhjemme.

Nøøøøøj hvor blir det underligt altså.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

ekzunz

Hvad f...... er det for en overskrift.... Sidder her og er totalt tude-stress agtig og så kan man altså ikke kapere sådan en overskrift....Bandit!!!!

Og held og lykke med imorgen, det er stort når de starter i vuggestue. Og meget meget mærkeligt...

Anmeld

31. august 2010

twinboys

Hillo skriver:

Hvad f...... er det for en overskrift.... Sidder her og er totalt tude-stress agtig og så kan man altså ikke kapere sådan en overskrift....Bandit!!!!

Og held og lykke med imorgen, det er stort når de starter i vuggestue. Og meget meget mærkeligt...

Tænkte jeg også og fik helt ondt i maven og turde næsten ikke åbne den ...

Men jeg vil da også ønske jer begge en god start imorgen...

Majbritt

Anmeld

31. august 2010

>>Carina<<

Hillo skriver:

Hehe sorry. En 'klog' en herinde har sagt at overskiften skal fænge ellers gider ingen læse indslaget...
Endnu engang sorry

Anmeld

31. august 2010

>>Carina<<

twinboys skriver:

Tænkte jeg også og fik helt ondt i maven og turde næsten ikke åbne den ...

Men jeg vil da også ønske jer begge en god start imorgen...

Majbritt

Sorry til dig også

Men jo tak. Det blir spændende men mærkeligt

Anmeld

31. august 2010

ekzunz

Carina1984 skriver:

Hehe sorry. En 'klog' en herinde har sagt at overskiften skal fænge ellers gider ingen læse indslaget...
Endnu engang sorry

Ha ha - du skal da ikke undskylde.... det er bare mig der er lidt tudeagtig idag - og bare vent - det bliver snart din tur. Første gang du skal gå fra vuggestuen, nøøøøøøj - dét er hårdt!!! Men man ser jo heldigvis hurtigt hvor meget glæde de har af det, og så bliver det godt igen...

Anmeld

31. august 2010

twinboys

Carina1984 skriver:

Sorry til dig også

Men jo tak. Det blir spændende men mærkeligt

Din bandit... ja det er rigtigt ellers var der jo heller ingen der købte aviser og ugeblade...

Majbritt

Anmeld

31. august 2010

>>Carina<<

Hillo skriver:

Ha ha - du skal da ikke undskylde.... det er bare mig der er lidt tudeagtig idag - og bare vent - det bliver snart din tur. Første gang du skal gå fra vuggestuen, nøøøøøøj - dét er hårdt!!! Men man ser jo heldigvis hurtigt hvor meget glæde de har af det, og så bliver det godt igen...

Det blir helt klart værst for mig ja. Det tager 3 min at gå ned til vuggestuen så det blir mega underligt at sidde herhjemme alene og vide han er SÅ tæt på

Anmeld

31. august 2010

>>Carina<<

twinboys skriver:

Din bandit... ja det er rigtigt ellers var der jo heller ingen der købte aviser og ugeblade...

Majbritt

Nemlig

Anmeld

31. august 2010

twinboys

Carina1984 skriver:

Nemlig

Smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.