Jeg skal føde om 8 uger, men jeg er desværre ikke sammen med faderen til barnet mere. Efter han skred ( da jeg var i 12. uge) gik der nogle mdr før han kunne tage sig sammen til at acceptere, at vi skal have et barn og at han ikke bare kan droppe hende selv om han er gået fra mig. Så de sidst par mdr har han sagt at lige gyldig hvad mellem mig og ham, skal han nok være der for vores datter.
Nu har han så lige meddelt mig, at han ikke vil med til fødslen og at han ikke ved, hvornår han kan se hende fordi det er for hårdt for HAM
.... han siger, han trænger til at få mig længere på afstand først, fordi han stadig elsker mig, og for at han kan være noget for alle hans børn... og her tæller han vores datter med, men bare uden dato for hvornår det skal starte, så har han brug for ikke at se mig. 
Jeg kan blive så gal..... han tænker kun ham ham og ham! Hvad så med mig? Det er ligesom mig som skal føde et barn.
Og være alene med hende indtil han måske beslutter sig for at være lidt med og hjælpe lidt til.
Fair nok mænd skrider ( selv om han gjorde det 11 dage før vores bryllup) men det gør man bare ikke når man venter barn! Så må man sku tænke lidt længere frem... og derfra tage ansvar for tingene! Man skulle tro han var 17 og det var hans første barn, i stedet for 38 og har 3 børn i forvejen.
Jeg trængte vist bare til at få luftet lidt ud her... 
Anmeld