Faderen til mit barn er en egoistisk vatarm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. august 2010

sus34

Jeg skal føde om 8 uger, men jeg er desværre ikke sammen med faderen til barnet mere. Efter han skred ( da jeg var i 12. uge) gik der nogle mdr før han kunne tage sig sammen til at acceptere, at vi skal have et barn og at han ikke bare kan droppe hende selv om han er gået fra mig. Så de sidst par mdr har han sagt at lige gyldig hvad mellem mig og ham, skal han nok være der for vores datter.

Nu har han så lige meddelt mig, at han ikke vil med til fødslen og at han ikke ved, hvornår han kan se hende fordi det er for hårdt for HAM .... han siger, han trænger til at få mig længere på afstand først, fordi han stadig elsker mig, og for at han kan være noget for alle hans børn... og her tæller han vores datter med, men bare uden dato for hvornår det skal starte, så har han brug for ikke at se mig.

Jeg kan blive så gal..... han tænker kun ham ham og ham! Hvad så med mig? Det er ligesom mig som skal føde et barn. Og være alene med hende indtil han  måske beslutter sig for at være lidt med og hjælpe lidt til.

Fair nok mænd skrider ( selv om han gjorde det 11 dage før vores bryllup) men det gør man bare ikke når man venter barn! Så må man sku tænke lidt længere frem... og derfra tage ansvar for tingene! Man skulle tro han var 17 og det var hans første barn, i stedet for 38 og har 3 børn i forvejen.

Jeg trængte vist bare til at få luftet lidt ud her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Pige2009

Ja, mænd er desværre nogle padder i mange tilfælde - det kan jeg tale med om

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

sus34 skriver:

Jeg skal føde om 8 uger, men jeg er desværre ikke sammen med faderen til barnet mere. Efter han skred ( da jeg var i 12. uge) gik der nogle mdr før han kunne tage sig sammen til at acceptere, at vi skal have et barn og at han ikke bare kan droppe hende selv om han er gået fra mig. Så de sidst par mdr har han sagt at lige gyldig hvad mellem mig og ham, skal han nok være der for vores datter.

Nu har han så lige meddelt mig, at han ikke vil med til fødslen og at han ikke ved, hvornår han kan se hende fordi det er for hårdt for HAM .... han siger, han trænger til at få mig længere på afstand først, fordi han stadig elsker mig, og for at han kan være noget for alle hans børn... og her tæller han vores datter med, men bare uden dato for hvornår det skal starte, så har han brug for ikke at se mig.

Jeg kan blive så gal..... han tænker kun ham ham og ham! Hvad så med mig? Det er ligesom mig som skal føde et barn. Og være alene med hende indtil han  måske beslutter sig for at være lidt med og hjælpe lidt til.

Fair nok mænd skrider ( selv om han gjorde det 11 dage før vores bryllup) men det gør man bare ikke når man venter barn! Så må man sku tænke lidt længere frem... og derfra tage ansvar for tingene! Man skulle tro han var 17 og det var hans første barn, i stedet for 38 og har 3 børn i forvejen.

Christ en klovn!

Han er sgu den slags "mand" der gir alle de andre et skidt ry. Helt ærligt,hvad med at tage sig sammen og tage sit ansvar!!

Og jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde over det du skriver

"HAN skred" og nu er det for hårdt for HAM fordi HAN stadig elsker dig??? Fuck en idiot hvis han tror du køber det pladder i 2 sekunder. Han sku ha 1500 dummeslag sku han for han er fandme dum!

Al held og lykke til dig,det er helt sikkert du kommer til at klare alt godt! Og vil du ha en med til fødslen,så tager jeg da gerne med

Anmeld

5. oktober 2010

MoarTNoah

Da jeg lige er blevet plusmedlem herinde tror jeg bare jeg vil sige min mening med mine ny-anskaffede smileys

OG sidst men ikke mindst...

Anmeld

6. oktober 2010

mamalicious

Ooooh gud er da i chok !! ... Tænkte i starten af læsningen, at han nok ikke var særlig gammel...... Hmmmmmm !!

Jeg er slet ikke med her, fuldstændig sat af !!

Elsker han dig ikke ?? Og vil være der for jeres datter, lige meget hvad der måtte være imellem jer ???

HVA F........... laver han så AL den postyr for ???

Jeg har ingen trøstende ord......  ville ønske , at jeg kunne fortælle dig hvilken sti du skulle gå af

Sender dig istedet MASSER af positive og varme tanker

Kram Cathrine

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Der er vist ikke andet at sige end KLAPHAT!

Håber DU finder ud af det hele og finder den bedste løsning for DIG og DIN DATTER!!!!

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Der er vist ikke andet at sige end KLAPHAT!

Håber DU finder ud af det hele og finder den bedste løsning for DIG og DIN DATTER!!!!

Anmeld

6. oktober 2010

mor-til-vanessa

fuck en idiot.

sådan en har jeg også selv haft, bare en anden historie.

men synes bare du skal være pisse ligeglad med ham og at han "skal have noget tid pis." 

synes virkelig ikke du skal spilde din tid på ham, synes du skal udelukke ham fra dit liv og inorere ham og så må han komme til dig hvis han vil og når han er klar.

det er altså ikke slet med sådanne ting i hovedet og så også passe en lille ny. ved hvad jeg snakker om. men jeg ved også godt det er lettere sagt end gjort. det er pisse svært. og er altid let for os andre at sige han er en spasser, fordi vi jo ikke har føleser for ham.

men synes du skal prøve bare at tænke på dig og dit barn, og så må han selv tage intiativ

kæmpe knus 

Anmeld

6. oktober 2010

Svei

Hvis min mand havde behandlet mig sådan, så ville jeg sgu glæde mig over at han valgte fra...ikke om jeg kunne eller ville have ham siddende og støtte mig, når han havde behandlet mig sådan. Ja, han skal se sit barn, men altså, det behøver jo ikke at være fra starten af når barnet alligevel ikke forstår eller opfatter noget og ejheller kan danne en tæt relation ud fra få timers besøg af en "fremmed mand".

Jeg ville tage en tæt veninde, en søster eller min mor med og så få en god og tæt oplevelse med en jeg vidste ville være der altid.

Er jo slet ikke sikkert han overhoved gider samvær når det kommer dertil....han lyder ikke så interesseret.

Så nyd du at du ikke skal bøvle med ham...held og lykke..

Eva

Anmeld

6. oktober 2010

Brams

sus34 skriver:

Du fortjener bare et kæmpe Jeg håber at du kommer styrket igennem det her, selv om det lige nu nok er lidt uoverskueligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.