Er mens. frisk blod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Ann.

Når man får mens. er det så ikke frisk blod der kommer?

Jeg har lige opdaget noget brunligt snask, ikke rødt. Min mens. cyklus plejer at være 30 dage ca, så skal ikke have mens. før den 4 september.

Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

altså først i min mens kommer der brunt/dødt/gammelt blod og så kommer det friske dagen efter ca.

Anmeld

31. august 2010

Ann.

Ni-ko-li-ne skriver:

altså først i min mens kommer der brunt/dødt/gammelt blod og så kommer det friske dagen efter ca.

Det har jeg bare aldrig oplevet - det plejer at være rigtig rødt og knap så snasket.

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

TrineLærke skriver:

Det har jeg bare aldrig oplevet - det plejer at være rigtig rødt og knap så snasket.

se om det fortsætter, så ville jeg da ringe til lægen... men hvis det er mens der starter ville jeg ikke bekymre mig:0)

Anmeld

31. august 2010

Laulund87

Når jeg har mens er det helt frisk, rødt blod. Den sidste dag kan det godt være lidt brunligt.

Anmeld

31. august 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Når jeg har mens er det helt frisk, rødt blod. Den sidste dag kan det godt være lidt brunligt.

Sådan plejer mit nemlig også at være - jeg tænker om det måske kan være en mindre blødning, men at jeg måske er gravid alligevel?

Der kommer ikke meget endnu og jeg plejer at blød ret kraftigt og mens., kommer sjældent (1 gang ud af 1000) før tid. 

Anmeld

31. august 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Sådan plejer mit nemlig også at være - jeg tænker om det måske kan være en mindre blødning, men at jeg måske er gravid alligevel?

Der kommer ikke meget endnu og jeg plejer at blød ret kraftigt og mens., kommer sjældent (1 gang ud af 1000) før tid. 

Jeg tror da godt du kan være gravid så I min graviditet blødte jeg en lille bitte smule, også sådan lidt mørkt blod.

Anmeld

31. august 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Jeg tror da godt du kan være gravid så I min graviditet blødte jeg en lille bitte smule, også sådan lidt mørkt blod.

Okay, der er heller ikke rigtig kommet mere, men det kan jo nå at komme endnu, desværre.

Ih hvor jeg håber at det går væk igen!

Anmeld

31. august 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Okay, der er heller ikke rigtig kommet mere, men det kan jo nå at komme endnu, desværre.

Ih hvor jeg håber at det går væk igen!

Det for at det gør!!

Anmeld

31. august 2010

Omerovic

TrineLærke skriver:

Når man får mens. er det så ikke frisk blod der kommer?

Jeg har lige opdaget noget brunligt snask, ikke rødt. Min mens. cyklus plejer at være 30 dage ca, så skal ikke have mens. før den 4 september.

Hvad kan det være?

det kan være at "ægget" har sat sig fast, til at skal være en gravidietet

jeg ville ringe til lægen og lige fortælle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.