gå med støtte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Hvornår kunne Jeres små hoveder gå med støtte? Her tænker jeg mest på at gå mellem (f.eks) mors ben mens hun holder bebs i hænderne? Men også hvornår de selv rejste sig og gik rundt ved hjælp af kanter osv

Laura vil MEGET gerne gå rundt med os i hænderne, men hun kan ikke finde ud af det Hun bliver for ivrig og begynder at hoppe i stedet! haha... Er lidt spændt på hvornår det egentlig er "normalt" at de begynder på det?

Knus Caroline, som måske burde ansfaffe sig en bog om motorisk udvikling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

mor_sabina

Herhjemme gik phillip med sin gåvogn da han var 8 mrd. Tror nu også det var rigtig tidligt, men det er vel deromkring de første begynder at rejse sig op ad ting. De tidligste uden støtte jeg har hørt er 9-10 mrd.

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

Min ældste datter begyndte på det da hun var omkring 9-10 mdr at gå rundt ved kanter osv Men hun gik selv uden støtte da hun var 14 mdr

Anmeld

31. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Min ældste datter begyndte på det da hun var omkring 9-10 mdr at gå rundt ved kanter osv Men hun gik selv uden støtte da hun var 14 mdr

var det samme alder hun så gik med nogen i hænderne? Altså Laura kan ikke finde ud af det endnu, som sagt, men hun vil rigtig gerne! Hun bliver specielt ivrig hvis hunden (mine forældres) er indenfor rækkevidde SÅ vil hun afsted mod vovsen.. hop hop hop

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

var det samme alder hun så gik med nogen i hænderne? Altså Laura kan ikke finde ud af det endnu, som sagt, men hun vil rigtig gerne! Hun bliver specielt ivrig hvis hunden (mine forældres) er indenfor rækkevidde SÅ vil hun afsted mod vovsen.. hop hop hop

Ja det var omkring ca samme alder hun gik med folk i hænderne Selvom hun osse blev PÆNT ivrig nogle gange hihi.. Det er så skønt at se at de SÅ gerne vil, og så kan de altså godt lave nogle sjove bevægelser samtidig med Så kan sq ikke lade være med at smile over det

Knus Sussie

Anmeld

31. august 2010

Mimbi

Min søn begyndte at gå langs sofaen og borde da han kun var 6 mdr men gik ikke selv før han var 17 mdr  

Jeg var sååå sikker på at han ville gå da han var omkring 9-10 måneder, men næ nej men det var vist nok fordi han ikke kunne se ordentligt  i dag har han briller der har en styrke på +9 og bygningsfejl på 1,0, han fik briller lige inden han blev 2 år.

men tror generelt at omkring 10-12 mdr alderen begynder de at rejse op ad ting

Anmeld

31. august 2010

Moderator

NR3ønskebarn skriver:

Ja det var omkring ca samme alder hun gik med folk i hænderne Selvom hun osse blev PÆNT ivrig nogle gange hihi.. Det er så skønt at se at de SÅ gerne vil, og så kan de altså godt lave nogle sjove bevægelser samtidig med Så kan sq ikke lade være med at smile over det

Knus Sussie

tak for svaret søde

Hihi ja, det ser nemlig mega sjovt ud når de bliver over ivrige

Anmeld

31. august 2010

Mathilde

Celina gik med sin gåvogn, da hun var ca. 10 mdr og gik med os i hænderne lidt før... Nu går hun få skridt selv uden støtte

Anmeld

31. august 2010

Guldet

Min Laura gik også rundt med vores hjælp da hun var de 8-9 måneder og gik rundt om sofabordet da hun ca. var 10 måneder .. Gik meget med sin gå vogn da hun var elleve måneder og gik selv da hun var 13 måneder..

Anmeld

31. august 2010

<3

Tjalfe gik med os i hænderne fra 6,5-7,5mdr. Men gik først selv fra 13mdr. af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.