Jeg har ÆL juhuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2010

o1Mutte

Og jeg som troede jeg ikke havde ÆL..

Jeg har taget ÆL test siden i fredags og i dag var der to lige røde streger på den. Wuhuu godt vi har sexet her til morgen

Vi har nu prøvet i 11 måneder så håber på gevinst denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

o1Mutte

Øm tænkte på om jeg har ÆL nu eller først om et par dage ?

Anmeld

31. august 2010

betiinsen

Uhh hvor fedt, jamen du har det nu her og så i 24-36 timer, så det var godt i hyggede jer i morges

Havde ægløsning igår og tog en test idag der stadig vidste positiv.

Var også så glad da jeg fandt ud jeg jeg havde ægløsning, da jeg var bange for jeg ikke havde.

Krydser fingre for  os begge og vores små mavser, så de kan blive store.

Vi kan jo evt. følges lidt af, da vi har ægløsning stort set samtidig lige nu

Anmeld

31. august 2010

o1Mutte

betiinsen skriver:

Uhh hvor fedt, jamen du har det nu her og så i 24-36 timer, så det var godt i hyggede jer i morges

Havde ægløsning igår og tog en test idag der stadig vidste positiv.

Var også så glad da jeg fandt ud jeg jeg havde ægløsning, da jeg var bange for jeg ikke havde.

Krydser fingre for  os begge og vores små mavser, så de kan blive store.

Vi kan jo evt. følges lidt af, da vi har ægløsning stort set samtidig lige nu

Uh Krydser fingre

Hvor lang er din cyklus ?? Min er på 33-32 dage. Så har forventet mens den 19 sep.

Anmeld

31. august 2010

betiinsen

hmm ved det faktisk ikke helt, da jeg stoppede på p-piller i starten af aug. og det faktisk er det første rigtige forsøg. Så har igen anelse. Men fik at vide at jeg kunne teste omkring to uger efter ægløsning? Efter skemaet skulle jeg vidst have min mens allerede den 12-13 sep, men ved det ikke helt

Anmeld

31. august 2010

o1Mutte

betiinsen skriver:

hmm ved det faktisk ikke helt, da jeg stoppede på p-piller i starten af aug. og det faktisk er det første rigtige forsøg. Så har igen anelse. Men fik at vide at jeg kunne teste omkring to uger efter ægløsning? Efter skemaet skulle jeg vidst have min mens allerede den 12-13 sep, men ved det ikke helt

Min cyklus er så også lidt længere end gennemsnittet vistnok Det meget normale er vist 28 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.