Hvornår kan baby..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Eliza/lykke

jeg skal lige have opfrisket min viden

Hvornår ved baby at den har fat i legetøjet? 4 mrd eller 5 mrd???

Hvornår kan/vil de sidde i bumbostol eller sidde selv og lege og gribe ud efter legetøjet?

Hvornår kan de underholde sig selv og synes deres uro og legetøj er det bedste i verden?

Hej fra Lone og Elizabeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

smokin

Eliza/lykke skriver:

jeg skal lige have opfrisket min viden

Hvornår ved baby at den har fat i legetøjet? 4 mrd eller 5 mrd???

Hvornår kan/vil de sidde i bumbostol eller sidde selv og lege og gribe ud efter legetøjet?

Hvornår kan de underholde sig selv og synes deres uro og legetøj er det bedste i verden?

Hej fra Lone og Elizabeth

Man kan sidde i bumbostol fra man kan holde hovedet selv, tidligst ved 3 måneder. Og gribe efter legetøjet... det kan min datter i hvert fald nu. Hun er 3 måneder idag.

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Mathias bliver 5 mdr d 13 og han har LÆÆÆÆÆNGE syntes hans legetøj, legetæppe osv var vild spændende..... Og har et par mdr kunne gribe efter hans ting ogg lege med det! (Lege er at putte det i munden, hehe)

Sidde selv kan kan 3-4 minutter af gangen.... Også tilter han!

Anmeld

31. august 2010

JustAnotherName

Begge mine piger var (5½ mdr) lige knap 6 måneder, da de kunne sidde selv uden støtte.

Hvis jeg husker rigtigt, så var det omkring 3-4 måneders alderen, at de selv kunne tage ud efter deres legesager. Omkring cirka samme alder, begynder de at kunne fasineres/lege i kortere tid selv ....altså f.eks. ved at se på sin uro eller puffe til legesager som hænger foran sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.