Udskifte måltid og............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Eliza/lykke

Elizabeth nærmer sig 4 mrd nu - og skal døbes næste søndag juBIIIIIIIII Hun elsker sin hirsegrød, og vil gerne spise mere og mere. Jeg tror faktisk, at vi har et helt måltid i løbet af denne uge.

Når nu at hun får en hel portion grød lavet på MME og lidt MME til at drikke bagefter som trøst - så er det måltid vel udskiftet ikke??? Så skal hun derfra have grød til frokost og ikke flaske mere??

Næste måltid som vi burde udskifte er????? Morgenflasken???? Hendes måltider er: flaske kl. 7.00 / grød kl. 11.00 / flaske kl. 15.00 og en godnatflaske kl. 18.30.

Jeg ved ikke, om det er en ide, at starte med at give hende kartoffelmos kl. 17.00??????? altså indfører et måltid frem for at udskifte et af de andre?

Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

LRJ

Eliza/lykke skriver:

Elizabeth nærmer sig 4 mrd nu - og skal døbes næste søndag juBIIIIIIIII Hun elsker sin hirsegrød, og vil gerne spise mere og mere. Jeg tror faktisk, at vi har et helt måltid i løbet af denne uge.

Når nu at hun får en hel portion grød lavet på MME og lidt MME til at drikke bagefter som trøst - så er det måltid vel udskiftet ikke??? Så skal hun derfra have grød til frokost og ikke flaske mere??

Næste måltid som vi burde udskifte er????? Morgenflasken???? Hendes måltider er: flaske kl. 7.00 / grød kl. 11.00 / flaske kl. 15.00 og en godnatflaske kl. 18.30.

Jeg ved ikke, om det er en ide, at starte med at give hende kartoffelmos kl. 17.00??????? altså indfører et måltid frem for at udskifte et af de andre?

Hvad mener I?

Gør hva du sys er det rigtige for dit barn
Men ja du skifter måltidet ud når du giver grød

Anmeld

31. august 2010

frk Jensen

Eliza/lykke skriver:

Hvad mener I?

Måske noget frugt mos om eftermiddagen i stedet for kartoffelmos.. Det er ikke så hård ved maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.