Baby.dk møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2010

L.J.L

Ved ikke om jeg er den eneste der er nysgerrig Men hvordan gik egentlig jeres baby.dk møder i søndags??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Pia.

Ja jeg er også Nysgerrig... - Jeg ved dog lidt, men møderne blev jo delt op så det er jo ikke alt jeg ved desværre..

Anmeld

31. august 2010

Pia.

linselouise skriver:

Ved ikke om jeg er den eneste der er nysgerrig Men hvordan gik egentlig jeres baby.dk møder i søndags??

Lige et lille sidespor - men nu huskede jeg det endelig at få sagt til dig... SUPER FLOTTE billeder du laver... Er helt vild med det du gør..

Knus Pia..

Anmeld

31. august 2010

L.J.L

Pia. skriver:

Lige et lille sidespor - men nu huskede jeg det endelig at få sagt til dig... SUPER FLOTTE billeder du laver... Er helt vild med det du gør..

Knus Pia..

Årh tusind tak Pia Rigtig dejligt at få ros

(Du siger bare til hvis du skal have lavet noget, nu er det jo snart jul, og der er rabat til alle baby-brugerne )

Anmeld

31. august 2010

Pia.

linselouise skriver:

Årh tusind tak Pia Rigtig dejligt at få ros

(Du siger bare til hvis du skal have lavet noget, nu er det jo snart jul, og der er rabat til alle baby-brugerne )

Det kan du tro jeg nok skal... Hvordan gør du ? sender jeg evt. billeder af mine børn og så tegner du dem over eller hvordan ? ville super gerne have et hvor de alle tre er på nemlig...

For ikke at ødelægge denne her tråd - så skriv lige til min privat...

Anmeld

31. august 2010

Lady Marion <3

Tja   I kgs have sad vi 5-6 mennesker ,,  Meget ærgeligt at folk melder til og ikke melder fra igen .

Anmeld

31. august 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Tja   I kgs have sad vi 5-6 mennesker ,,  Meget ærgeligt at folk melder til og ikke melder fra igen .

Det var ikke mange  Men jeg må indrømme - jeg synes godt nok også, at det blev ændret hele tiden..

Vi blev desværre syge alle sammen - Olivia hev lige opkast med hjem fra vuggeren fredag, udover det hele, så nu har manden og jeg ligget på langs siden lørdag

Anmeld

31. august 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Det var ikke mange  Men jeg må indrømme - jeg synes godt nok også, at det blev ændret hele tiden..

Vi blev desværre syge alle sammen - Olivia hev lige opkast med hjem fra vuggeren fredag, udover det hele, så nu har manden og jeg ligget på langs siden lørdag

Ja det var noget øv det hele blev så forvirrende lige pludselig , fatter ikke at dem der pludselig rykkede det til fields havde meldt sig på i første omgang   fatter heller ikke så mange var tilmeldt og så få møder op   God bedring til jer

Anmeld

31. august 2010

fit_fys

Jeg var en af dem der var tilmeldt, men ikke kome.. Jeg havde skrevet at jeg ville komme ved 12-tiden og havde besluttet mig for at møde op i kongens have. Jeg var også på vej derind, men snakkede så med Caroline, som var den eneste jeg kendte en lille smule, og hun var på vej hjem igen pga. sygdom Fik at vide at der ikke var særlig mange der var dukket op, så jeg skrev at jeg bare ville smutte hjem igen...

Synes sgu det var ærgerligt at det blev delt sådan op. Jeg havde glædet mig til at der ville være 30 folk samlet et sted, men fik at vide at der kun var ca. 4 da jeg var på vej...

Anmeld

31. august 2010

elluL

Hej.

Jeg var også tilmeldt, og ville også komme i kgs. have, sku ha fulgtes med Maria. herinde fra, men vågnede desværre op og var syg om morgenen. Så kom desværre ikke afsted. Havde ellers glædet mig.

Ærgeligt at der ikke kom flere.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.