Nogen der kan hjælpe mig ang. porto (Pris)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.921 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Pia.

Post Danmarks hjemmeside er helt til skrot - den har drillet mig siden i går...

Jeg skal finde de forskellige priser på pakke str. - skal sende en flyverdragt og modtager skal overføre penge til mig (inc. porto) men hvad er portoen og hvordan finder jeg ud af det - uden at tage min pakke og køre til posthuset ?

På forhånd mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

sbs78

Pia. skriver:

Jeg skal finde de forskellige priser på pakke str. - skal sende en flyverdragt og modtager skal overføre penge til mig (inc. porto) men hvad er portoen og hvordan finder jeg ud af det - uden at tage min pakke og køre til posthuset ?

På forhånd mange tak.

Velkommen i klubben  Øv hvor er det bare træls, når man nu skal finde en porto pris ØV

Anmeld

31. august 2010

Valle81

Pia. skriver:

På forhånd mange tak.

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

Du skal bruge dette link - du skal sende den som brev:0)

Så skal du vælge det der hedder maxibrev - det må være rigtig stort og veje op til 2 kilo:0)

Når du vælger maxibrev skal du vælge max vægt og så kommer prisen frem. Der kommer to priser - du kan sende som bpost så sparer man en del i porto  - og det eneste der sker er at det kjan risikere at komme frem en dag senere - jeg sender meget og alt er altid kommet frem dagen efter:0)

Hjalp det

Anmeld

31. august 2010

Pia.

sbs78 skriver:

Velkommen i klubben  Øv hvor er det bare træls, når man nu skal finde en porto pris ØV

Det er da møg irriterende... !!!

Anmeld

31. august 2010

Valle81

Pia. skriver:

På forhånd mange tak.

Men jeg kan godt se siden driller lidt - ved du hvad den vejer for så har jeg et kort her jeg kan se priserne på og kan huske de fleste i hovedet:0)

Anmeld

31. august 2010

sbs78

Pia. skriver:

Det er da møg irriterende... !!!

Ja det er så. Hallo post danmark kom ind i kampen

Anmeld

31. august 2010

Pia.

Valle81 skriver:

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

Du skal bruge dette link - du skal sende den som brev:0)

Så skal du vælge det der hedder maxibrev - det må være rigtig stort og veje op til 2 kilo:0)

Når du vælger maxibrev skal du vælge max vægt og så kommer prisen frem. Der kommer to priser - du kan sende som bpost så sparer man en del i porto  - og det eneste der sker er at det kjan risikere at komme frem en dag senere - jeg sender meget og alt er altid kommet frem dagen efter:0)

Hjalp det

Tak for linket - men den vil ikke regne det ud - jeg forsøgte også I går og tidligere i dag og der sker ingen ting...

!!! Det er da møg irriterende...

Anmeld

31. august 2010

Pia.

sbs78 skriver:

Ja det er så. Hallo post danmark kom ind i kampen

HØRT HØRT !!!

Anmeld

31. august 2010

sbs78

Valle81 skriver:

Men jeg kan godt se siden driller lidt - ved du hvad den vejer for så har jeg et kort her jeg kan se priserne på og kan huske de fleste i hovedet:0)

Min vejer 400g Og skuller gerne sendes som maxibrev

Anmeld

31. august 2010

Pia.

Valle81 skriver:

Nej jeg ved desværre ikke lige hvad den vejer - det er en Ticket to heaven (de er jo lidt tunge) i str. 86

Flyverdragten ligger hos min søster nemlig og hun er selvfølgelig på arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.