Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Svenne skriver: Hvor er det flot! Der skal de nok blive glade for at sove!! Og pyt da med, at det ikke lige er Katvigs sengetøj, der er på dynerne.. Du kunne måske ønske dig nogle sæt i barselsgave?!..
Hvor er det flot! Der skal de nok blive glade for at sove!! Og pyt da med, at det ikke lige er Katvigs sengetøj, der er på dynerne.. Du kunne måske ønske dig nogle sæt i barselsgave?!..
Ja må nok ønske mig noget katvig sengetøj i blå, syntes det er det flotteste.
Hvor er du dog super kreativ og nytænkende!! Har aldrig i mit liv set sådan en seng, men det ser bare super godt ud! Genial løsning - de kommer jo til at ligge og hygge sig rigtig godt i den seng wow wow wow
Hvor er den bare super fin. Super godt tænkt
Hvor er det fint! Rigtig god idé at lade dem sove sammen i stedet for at ligge dem i hver deres seng det ville jeg også gøre, hvis jeg fik tvillinger.
Mathilde skriver: Hvor er det fint! Rigtig god idé at lade dem sove sammen i stedet for at ligge dem i hver deres seng det ville jeg også gøre, hvis jeg fik tvillinger.
Ja nu har de lagt sammen i min mave så tæt så kan de også dele seng, det har de det nok også bedst med at være tæt på hinanden og så er det også nemmere bare at have den ene seng i soveværelset og ikke to tremmesenge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128