testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2010

betiinsen

Man må først teste den dag man skulle have haft sin mens ikk?

Tænkte på at jeg jo ikke ved hvor lang min cyklus er, og har haft ægløsning idag, hvornår kan jeg så tjekke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

louisevl

Hey

Jeg vil regne med du kan teste om ca. 14 dage...jeg havde min ægløsning for en uge siden og må teste om en uge...så fra minn ægløsning og til jer må teste går der 14 dage...jeg har en cyklus på 30 dage ca. hvis din cyklus er længere, kan det godt være der skal gå lidt længere tid.

Håber det kan hjælpe

Anmeld

31. august 2010

vivs123

Hej.

Jeg er lidt i samme båd som dig, jeg er heller ikke helt sikker på hvornår man må teste.

Min mens er nemlig meget uregelmæssig og kan have lange cyklusser, så håber ikke der skal gå længere tid end de 14. dage jeg har hørt om at man skal vente?

Ved ikke om det gælder præcis 14 dage, eller hvordan det hænger sammen, så jeg følger lige med i det indlæg...

Vivs

Anmeld

31. august 2010

betiinsen

Nej synes også det er svært, tror uanset det er 14 dage efter, men ved det faktisk ikke..

Håber der er nogen der kan hjælpe os

Anmeld

31. august 2010

Muhmi

Du MÅ godt teste nu... Men du skal ikke regne med det resultat du gerne vil have... Vent du hellere indtil du skulle have haft din menstruation

Anmeld

31. august 2010

betiinsen

Okay altså man skal vente med at teste. Problemet er mest vi ikke helt ved hvornår vi skal have vores mens. så er skal istedet teste 14 dage efter ægløsning eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.