Min store dejlige pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

LISBETH:-)

Risen skriver:

ÅHH fantastisk.. Og hold da ferie hvor er hun blevet stor! Sejt.. Mor må være stolt ! 

Ja selvfølgelig er jeg stolt over at jeg (vi) har lavet sådan et pragt eksemplar

Det er nu sjovt i starten da hun skulle vejes stod jeg og tænkte bare hun nu har taget rigtig meget på. Nu tænker jeg: bare hun ikke har taget ret meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Pia. skriver:

For filan da hvor er hun DEJLIG..... simpelthen så skøn....

Suk, ens hjerte smelter jo fuldstændig ved synet af den smukke prinsesse...

Tak for kigget...

Knus Pia.

Tak SØDE Pia for den meget søde kommentar

Anmeld

31. august 2010

Mathilde

Åh hvor er hun dejlig lige til at kramme!

Vildt...Celina er snart 14mdr og vejer kun 700g mere end din datter. Men der er jo stor forskel på børn, allerede når de er helt små

Anmeld

31. august 2010

Mathilde skriver:

Åh hvor er hun dejlig lige til at kramme!

Vildt...Celina er snart 14mdr og vejer kun 700g mere end din datter. Men der er jo stor forskel på børn, allerede når de er helt små

Tak! Ja, der er stor forskel. Min store pige vejede 8,4 kg da hun var til 1 års undersøgelse så lillesøster vejer mere i en alder af 3 mdr end storesøster gjorde da hun var 1 år.

Man må sige at jeg har fået en af hver. En tynd pind(hun er 3 år nu og vejer 12 kg) og en tyk basse.

Anmeld

31. august 2010

Mathilde

lisbeth2910 skriver:

Tak! Ja, der er stor forskel. Min store pige vejede 8,4 kg da hun var til 1 års undersøgelse så lillesøster vejer mere i en alder af 3 mdr end storesøster gjorde da hun var 1 år.

Man må sige at jeg har fået en af hver. En tynd pind(hun er 3 år nu og vejer 12 kg) og en tyk basse.

Ja sikke en forskel på dine to piger! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.