Løn til barnepige..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Maddox

Nu hvor jeg igen har fået arbejde i butik, kommer vi til at skal have en pige til at hente børnene 2-3 dage om ugen..

Det der er planen er, at hun henter Silas (1½ år) i dagplejen ved 16 tiden og tager ham med hjem til os. Filippa (7 år) tager bussen hjem fra fritter og er ca. hjemme samme tid. Hun skal så hygge med børnene til jeg kommer hjem ca. 17.45..

Men men men.. hvad er en fair timeløn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Mor-til-asta-09

jeg vil sige det kommer an på hvor gammel pigen er.. er hun 14-17 år så vil jeg sige 50-75 kr i timen i hverdagen om dagen.. omaftenen 100kr.. .. man kan sige hun skal jo faktisk bare hygge.. der er ikke noget madlavning?? i weekenden ville jeg give 100 kr om dagen og 125 om aftenen...

Anmeld

30. august 2010

Trine89

Dengang jeg passede Naboens børn (hvilket er 5-6 år siden nu) fik jeg 60 korner i timen i hverdagen når jeg skulle hente dem i Børnehaven, og "Bare" være der til forældrene kom hjem, Og så havde jeg en Aften om ugen hvor jeg også passede dem, når forældrene skulle til Badminton, der fik jeg 75 kroner og i weekenden fik jeg 100 kroner liget meget tidspunktet. 

Anmeld

30. august 2010

Maddox

Pigen er 16 år...

Og nej, hun skal intet lave.. andet end at hygge med børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.