vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2010

NoName

Hej piger og drenge

når man prøver at blive gravid skal man huske alverdens vitaminer, det skal man også når man er gravid...

MEN når man så har født hvad skal man så huske af vitaminer???

Knus Majken der synes det virker helt forkert kun at få en multivitamin, når man har været vandt til en hel coktail i så laaaaang tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

L-Mortil3

Jeg tog ammevitamin i lang tid efter fødslen, også efter jeg stoppede med at amme, for lige at komme ovenpå igen med vitaminerne

Så jeg gik stortset direkte fra ammevitamin tilbage til gravitamin haha

Anmeld

30. august 2010

NoName

ammevitamin????

har godt hørt om dem, men kan ikke finde dem... fortæl fortæl hvor finder jeg dem???

Anmeld

30. august 2010

L-Mortil3

noname skriver:

ammevitamin????

har godt hørt om dem, men kan ikke finde dem... fortæl fortæl hvor finder jeg dem???

Jamen jeg køber/købte da bare mine på apoteket Det er Multi tabs der laver dem, en stor pakke der hedder "Ammevitamin"

Anmeld

30. august 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Jamen jeg køber/købte da bare mine på apoteket Det er Multi tabs der laver dem, en stor pakke der hedder "Ammevitamin"

pudser lige mine briller og lurer på apoteket igen, sys nemlig ikke jeg kunne se dem... så troede det var noget man købte andetsteds...

jeg takker

Anmeld

30. august 2010

L-Mortil3

noname skriver:

pudser lige mine briller og lurer på apoteket igen, sys nemlig ikke jeg kunne se dem... så troede det var noget man købte andetsteds...

jeg takker

Det var da så lidt De skulle gerne stå på vitamin hylden hos resten af "muti tabs"'erne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.