Tankerne flyver rundt - kort og "godt":
Vi har efterhånden været sammen i godt 6 år, har en ejendom sammen, biler sammen og nu også snart nr. 2 barn sammen, men min kæreste virker ikke som om det betyder noget for ham, han er 29, går meget op i arbejde (for meget), vennerne, øl, han har ikke ændret på noget efter vi fik vores søn.
Han skulle have haft ferie i denne uge, men er sørme taget på arbejde fordi der skulle høstes (så ser vi ham ikke resten af denne her uge - som er hans "ferie" - jeg havde sådan glædet mig - det er hans eneste ferieuge i løbet af et år), hvilket jeg faktisk er ret ligeglad med, men han vil åbenbart hellere høste end at være sammen med mig og vores dreng på 8 mdr, hold op det skær i hjertet.
Altså han ser ikke vores dreng i hverdagene da han kører kl. 05.30 om morgen - hvor vi jo stadig sover - og kommer hjem mellem 19-21 om aften, hvor vores dreng jo er puttet, dvs. det er mig der gør ALT med vores dreng, bader i svømmehal, tager på ture, bader hjemme, skifterm, pusler, o.s.v.
De har ikke noget sammen overhovedet...
Tænker tit, jamen det jo fordi vores dreng er så lille, når han kan gå kan han jo komme med ud og makke i traktoren o.s.v. Blir det bedre?
Hva laver jeres mænd med jeres småfolk??
Da jeg jo er gravid igen og har været gravid de sidste 15 mdr, har jeg jo holdt med at ryge og drikke til fester, men han ryger og fester igennem HVER gang vi er nogle steder, han har aldrig taget med mig hjem og sommetider kommer han først hjem når vi er stået op dagen efter, også sover han jo hele den dag også....
Det er sååå frustrerende, men man kan bare ikke snakke med ham, han tænder fuldstændig op i en spids....
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg, skulle nok bare ud med lidt af det....
Tak forid du læste med så langt..