badeferie.. ? men jeg vil også se noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2010

millesofie

hvor kan man tage hen i april hvor der er varmt men ikke 40* hvor der er ting at se men også pool og all incl

jeg skal finde en ferie til mig (25)og min mor (i 40'erne) min lillebror (5) og min datter (1)

men hvor skal vi hen??

det er vigtigt at det kan blive en all incl ferie så vi bare skal tænke lommepenge.

og ved i hvad man gør med så små børn på fly? har man autostol med?

og hvad med klapvogn?

ja bare lidt tanker, men håber da at i har et par forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Guldet

Hvad med at tage til Tyrkiet, der er næsten altid varm..

med hensyn til flyveren, så skal din datter sidde oven på dig og i får en ekstra sele der bliver sat på din.

Det er en god ide at leje en boks til sin klapvogn så den ikke bliver ødelagt under transport. Man kan leje en boks ved www.Airshell.dk 189kr.

Anmeld

30. august 2010

Guldet

Ser først nu at det er i april månede i skal afsted.. hmm ved faktisk ik hvordan vejret er der i Tyrkiet..

Anmeld

31. august 2010

millesofie

LAURAS MOR skriver:

Ser først nu at det er i april månede i skal afsted.. hmm ved faktisk ik hvordan vejret er der i Tyrkiet..

tak for rådet

men ja glemte vist at sige at jeg ikke vil til et land med døds-straf

Anmeld

31. august 2010

sarahb

egypten-sharm el sheik. maritim hotel. Så BØRNEVENLIGT og så er der så meget at se og opleve. Koral rev lige på stranden, bådture, ørken vandring, kamel ryg, udflugt til klostre, selve byen ja alt er såååå lækkert og man bliver behandlet som konger og dronninger

Anmeld

31. august 2010

IAH

I kan også prøve at se på Marokko. Var der for nogle år siden i påsken. Der var dejligt varmt, rimelig billigt og masser at se..

Anmeld

1. september 2010

millesofie

tak for alle jeres gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.